Page 125 - Demo
P. 125

                                                                                                                                                                                              125 Planificare calendaristică
 PLANIFICARE CALENDARISTICĂ
Notă: Această planificare calendaristică include 36 de ore de bază din programa Abilități pentru dezvoltare pentru clasa a V-a. Lecțiile indicate în acest model de planificare de 30 de săptămâni se centrează pe predarea bazelor abilităților de învățare socio-emoțională în Capitolele 1-6, inclusiv învățarea prin servicii în folosul comunității. În această planificare nu sunt incluse trei lecții din Capitolul 3 care se referă la prevenirea hărțuirii, două lecții care oferă informații despre droguri din Capitolul 4 și o lecție din Capitolul 6.
Capitolul 1: O comunitate de învăţare pozitivă Capitolul 2: Dezvoltare personală
Capitolul 3: Dezvoltare socială
Capitolul 4: Sănătate și prevenţie
SĂPT:
1 Capitolul 1: Lecția 1
CAPITOLE ȘI LECŢII
CAPITOLE ȘI LECŢII
SĂPT: CAPITOLE ȘI LECŢII SĂPT:
CAPITOLE ȘI LECŢII
Să cunoaștem oameni importanți!
Audierea clasei în cazul drogurilor
2 Capitolul 1: Lecția 2
Regulile stabilite de comun acord care au ca scop respectul
14 Capitolul 3: Lecția 2 21 Să înțelegem prietenia!
Capitolul 4: Lecția 7
3 Capitolul 1: Lecția 3 Treaba merge ca pe roate!
15 Capitolul 3: Lecția 3 22 Toată lumea câștigă!
Capitolul 5: Lecția 1
4 Capitolul 1: Lecția 4 Antrenament de grup
16 Capitolul 3: Lecția 4 23 Verificarea mediului
Capitolul 5: Lecția 2
5 Capitolul 2: Lecția 1 Cu toții avem valori!
Capitolul 3: Lecția 5 24 Recunoașterea comportamentelor de hărțuire
Capitolul 5: Lecția 3
6 Capitolul 2: Lecția 2 Voi reuși!
Capitolul 3: Lecția 6 25 Cum răspundem comportamentelor de hărțuire?
Capitolul 5: Lecția 4
7 Capitolul 2: Lecția 3
Mă simt încrezător/încrezătoare!
Capitolul 3: Lecția 7 26 Cum facem față comportamentelor de hărțuire?
Capitolul 5: Lecția 5
8 Capitolul 2: Lecția 4 Exact la țintă!
17 Capitolul 4: Lecția 1 27 Problema drogurilor
Capitolul 5: Lecția 6
9 Capitolul 2: Lecția 5 Vreau să-mi ating scopul!
18 Capitolul 4: Lecția 2 28 Acceptarea procesului de luare a deciziilor
Capitolul 5: Lecția 7
10 Capitolul 2: Lecția 6 Mă concentrez pe emoții!
19 Capitolul 4: Lecția 3 29 Pas cu pas
Capitolul 5: Lecția 8
11 Capitolul 2: Lecția 7
Cum facem față emoțiilor negative?
Capitolul 4: Lecția 4
Capitolul 6: Lecția 1
12 Capitolul 2: Lecția 8
Gândirea pozitivă conduce la îndeplinirea scopurilor
Capitolul 4: Lecția 5 30
Capitolul 6: Lecția 2
LIONS QUEST ABILITĂȚI PENTRU DEZVOLTARE CLASA A V-A MODEL PENTRU 30 DE SĂPTĂMÂNI
Care sunt influențele?
Publicarea succeselor noastre
(cu învățarea prin servicii în folosul comunității)
13 Capitolul 3: Lecția 1 20 Să ascultăm!
Capitolul 4: Lecția 6
Dependența de substanțe chimice: care sunt problemele?
Axa cronologică a clasei
Capitolul 5: Poziţia de lider și serviciul în folosul comunităţii
Capitolul 6: Reflecţie și încheiere
Puterea presiunii pozitive a colegilor
Pot crea un impact pozitiv!
Talentele, abilitățile și interesele mele
Identificarea nevoilor importante
Împreună putem face o schimbare!
Putem ajunge acolo de aici?
Fiecare la locul său!
Am reușit! Ce am făcut?
Răspândește vestea!





























   122   123   124   125   126