Page 122 - Demo
P. 122

                                                                                                                                                                                                                        Resurse de reflecție:
Jurnalul elevului, pagina 109
Resurse de aplicare:
Jurnalul elevului, pagina 110
Reflecție
Elevii reflectează individual și împreună cu clasa la ceea ce au învățat în această lecție, folosindu-și Jurnalele personale.
  6.2 Reflecţie evaluarea
Ce realizare personală pozitivă ai împărtășit?
Ce ai învăţat din activitatea realizată împreună cu clasa?
Cum te va ajuta clasa în viitor?
Ce? Și ce dacă? Și acum?
Ce realizare pozitivă personală ai împărtășit?
Ce ai învățat din activitatea realizată împreună cu clasa? Cum te va ajuta clasa în viitor?
                                                                 122 Capitolul 6
învăţat în această lecţie despre ABILITĂŢI: comunicarea, reflecţia, propriile tale realizări.
Reflectează asupra a ceea ce ai
Lecţia 1 109
A ETAPA DE APLICARE 2 MINUTE
Cereți-le elevilor ca pe parcursul acestei săptămâni să întrebe un coleg/o colegă de clasă despre cum crede că va fi clasa a VI-a. Invitați elevii să completeze pagina Aplicare din Jurnalul elevului ca temă pentru acasă sau ca activitate de completare a lecției.
EVALUARE
ETAPA DE EXERSARE (EVALUARE FORMATIVĂ INFORMALĂ). Folosiți activitatea de Exersare pentru a evalua cât de bine pot elevii identifica propriile realizări pozitive personale de pe parcursul anului.
ETAPA DE APLICARE (EVALUARE FORMATIVĂ FORMALĂ). Verificați pagina Aplicare din Jurnalul elevului pentru a vedea cât de bine pot elevii aplica lecțiile învățate în acest an la realizările pe care și le doresc anul următor.
  Aplicare Pe parcursul acestei săptămâni, întreabă un/o coleg(ă) de clasă despre cum crede că va fi clasa a VI-a. Răspunde la întrebările de mai jos și apoi formulează o întrebare a ta, proprie. Folosește spaţiile de mai jos pentru a nota
răspunsurile.
Cum îţi imaginezi că va fi clasa a VI-a?
Ce vrei să realizezi în clasa a VI-a?
Scrie propria ta întrebare.
110 Capitolul 6
              DEZVOLTAREA ABILITĂȚILOR EXTRACURRICULARE
CONSOLIDARE
Cre󰇪󰇪󰈜󰈜󰈃󰈃ă o p󰇶󰇶󰇪󰇪󰈄󰈄󰈥󰈥n󰇹󰇹a󰈦󰈦󰇪󰇪 P󰈣󰈣we󰇶󰇶󰈑󰈑󰈢󰈢󰇯󰇯󰈡󰈡t! ETAPADEEXERSARE. InvitațieleviisăcreezeoprezentarePowerPoint
a acestui an școlar. Cereți profesorilor, personalului școlii, cluburilor fotografii de la evenimentele care au avut loc pe parcursul anului. Apoi, cereți elevilor să folosească fotografiile pentru a crea o prezentare PowerPoint în ordinea cronologică a evenimentelor. Încurajați elevii să adauge o melodie prezentării.
Sc󰇶i󰇪!
ETAPA DE EXERSARE. Formați grupuri de patru elevi folosind o strategie creativă de grupare. Invitați grupurile să folosească informațiile colectate din chestionarele clasei pentru a scrie o poezie despre anul școlar. Poeziile trebuie să includă cel puțin un eveniment special din fiecare nivel de clasă și trebuie să reflecte atmosfera pozitivă a școlii.
Pre󰈃󰇮󰈡tă!
DEZVOLTARE
ETAPA DE EXERSARE. Încurajați elevii să prezinte axa cronologică a proiectului la o ședință a consiliului profesoral/administrativ. Dacă elevii nu pot aduce axa cronologică la ședință, cereți-le să facă fotografii ale axei cronologice și să creeze o prezentare multimedia care să ilustreze proiectul și procesul folosit pentru realizarea lui.
An󰇹i󰈝󰇮p󰈥a󰈃ă!
ETAPA DE APLICARE. Invitați elevii să creeze o axă cronologică mică pentru anul viitor care să ilustreze ceea ce își doresc să realizeze în clasa a VI-a. Spuneți-le să nu se gândească doar la ce vor să facă ei, ci și ce vor ca școala să realizeze pe parcursul anului viitor. Invitați voluntarii să expună axa lor cronologică clasei.
Ce?
Și ce dacă?
Și acum?

























































   120   121   122   123   124