Page 44 - Demo
P. 44

        Exersarea
 3.8
1
Citiți fiecare situație și folosiți NARM pentru a recunoaște comportamentele de hărțuire.
N–Cine este nociv? Explică cine, de ce și cum.
A–Ce acțiuni și cuvinte fac rău?
R–Cuvintele și acțiunile au fost repetate?
M–Au fost comportamentele folosite de mai multe ori?
Au fost comportamentele intenționate pentru a răni sau controla pe ceilalți?
2
Elevii își folosesc telefoanele mobile pentru a fotografia alt elev care se schimbă pentru ora de sport. Fotografiile sunt postate mai târziu pe o rețea de socializare.
4
Câțiva elevi încolțesc un elev nou în vestiar și îi spun că îi vor copia tema la științe, în fiecare zi, înainte de ora de clasă.
         Un elev își lasă ghiozdanul
pe pardosea pentru a-și aranja hainele. Alt elev se împiedică de ghiozdan și cade, vărsându-și sucul pe el.
  3
O elevă care se confruntă cu o situație dificilă acasă le spune prietenelor că ar vrea să-și mănânce gustarea singură astăzi.
    44 Capitolul 3
        
















































































   42   43   44   45   46