Page 125 - Demo
P. 125
125 Planificare calendaristică
PLANIFICARE CALENDARISTICĂ
Notă: Această planificare calendaristică include 36 de ore de bază din programa Abilități pentru dezvoltare pentru clasa I. Lecțiile indicate în acest model de planificare de 30 de săptămâni se centrează pe predarea bazelor abilităților de învățare socio-emoțională în Capitolele 1-6, inclusiv învățarea prin servicii în folosul comunității. În această planificare nu sunt incluse trei lecții din Capitolul 3 care se referă la prevenirea hărțuirii, două lecții care oferă informații despre droguri din Capitolul 4 și o lecție din Capitolul 6.
Capitolul 1: O comunitate de învăţare pozitivă Capitolul 2: Dezvoltare personală
Capitolul 3: Dezvoltare socială
Capitolul 4: Sănătate și prevenţie
SĂPT. CAPITOLE ȘI LECŢII 1 Capitolul 1: Lecția 1
CAPITOLE ȘI LECŢII
SĂPT. CAPITOLE ȘI LECŢII SĂPT.
Capitolul 6: Reflecţie și încheiere CAPITOLE ȘI LECŢII
Și eu sunt nou aici
Să ne asumăm responsabilitatea în privința sănătății!
2 Capitolul 1: Lecția 2
Să ne amintim Regulile stabilite de comun acord!
14 Capitolul 3: Lecția 2 21 Să fim prieteni!
Capitolul 4: Lecția 7
3 Capitolul 1: Lecția 3 Prima zi a ursulețului Q
15 Capitolul 3: Lecția 3 22 Puțin ajutor, te rog!
Capitolul 5: Lecția 1
4 Capitolul 1: Lecția 4
Să ne pregătim pentru munca în echipă!
16 Capitolul 3: Lecția 4 23 Oamenii din școală
Capitolul 5: Lecția 2
5 Capitolul 2: Lecția 1 Știm cine suntem!
Capitolul 3: Lecția 5 24 Ce este hărțuirea?
Capitolul 5: Lecția 3
6 Capitolul 2: Lecția 2 Ce-mi place la noi?
Capitolul 3: Lecția 6 25 Spune NU comportamentelor de hărțuire!
Capitolul 5: Lecția 4
7 Capitolul 2: Lecția 3 Uite ce pot face!
Capitolul 3: Lecția 7 26 Este „scris” pe fața mea ...
Capitolul 5: Lecția 5
8 Capitolul 2: Lecția 4 Am voință!
17 Capitolul 4: Lecția 1 27 Iată cât sunt de minunat(ă)!
Capitolul 5: Lecția 6
9 Capitolul 2: Lecția 5 Care sunt scopurile mele?
18 Capitolul 4: Lecția 2 28 Să luăm decizii corecte!
Capitolul 5: Lecția 7
10 Capitolul 2: Lecția 6
Știu să identific ce simt pe parcursul unei zile!
19 Capitolul 4: Lecția 3 29 Cum gândim? Cum alegem?
Capitolul 5: Lecția 8
11 Capitolul 2: Lecția 7
Să facem față sentimentelor noastre!
Capitolul 4: Lecția 4
Capitolul 6: Lecția 1
12 Capitolul 2: Lecția 8 Efectul optimismului
Capitolul 4: Lecția 5 30 Să evităm substanțele otrăvitoare și pe cele necunoscute!
Capitolul 6: Lecția 2
13 Capitolul 3: Lecția 1 20 Haideți să ascultăm!
Capitolul 4: Lecția 6
Să folosim corect medicamentele!
Cineva special la școală
LIONS QUEST ABILITĂȚI PENTRU DEZVOLTARE CLASA 1 MODEL PENTRU 30 DE SĂPTĂMÂNI
(cu învățarea prin servicii în folosul comunității)
Capitolul 5: Poziţia de lider și serviciul în folosul comunităţii
Să alegem DA sau NU!
Cine este vecinul meu? Cine este prietenul meu?
Da, te pot ajuta! Da, vreau să te ajut!
Cum pot să te ajut?
Pe locuri!
Pe locuri! Fiți gata!
Pe locuri! Fiți gata! Start!
Privind în urmă ...
Am spus că vom reuși și am reușit!
E timpul să sărbătorim ce am învățat!

