Page 27 - Demo
P. 27

 Reflecție
Copiii își folosesc Jurnalele, pentru a reflecta individual și împreună cu clasa asupra a ceea ce au învățat în această lecție.
Resurse de reflecție:
Jurnalul elevului, pagina 22
Reflecție
ABILITĂȚI: recunoaşterea punctelor tari, abilități de comunicare
      Ce? Și ce dacă? Și acum?
Ce compliment ai primit?
Cum te-ai simţit după primirea complimentului?
De ce crezi că este important să oferi complimente altora?
Reflectează asupra a ceea ce ai învățat în această lecție despre oferirea și acceptarea complimentelor.
  Ce?
Și ce dacă?
Și acum?
  A ETAPA DE APLICARE 2 MINUTE
Încurajați copiii să se gândească de ce este important ca toate complimentele să fie sincere și unice pentru persoana care le primește. Invitați elevii să completeze pagina Aplicare din Jurnalul elevului ca temă pentru acasă, ca activitate de completare a lecției sau ca discuție pentru ora următoare.
EVALUARE
ETAPA DE EXERSARE (EVALUARE FORMATIVĂ INFORMALĂ). Observați-i pe copii când oferă complimente colegilor/colegelor. Observați cât de bine potrivesc complimentele persoanelor cărora le fac. De asemenea, observați copiii care primesc complimentele pentru a vă asigura că înțeleg cum să le accepte.
ETAPA DE APLICARE (EVALUARE FORMATIVĂ FORMALĂ). Verificați răspunsurile din Jurnalul elevului, pentru a determina cât de specifice și sincere sunt complimentele lor pentru ursulețul Q sau pentru colegii de clasă.
Ce compliment ai primit?
Cum te-ai simțit după primirea complimentului?
De ce crezi că este important să oferi complimente altora?
   22 Capitolul 2
   Resurse de aplicare:
Jurnalul elevului, pagina 23
   Aplicare
Dragă
În timpul acestei săptămâni, folosind ce ai învățat și exersat în această lecție, scrie o scrisoare ursulețului Q sau unui coleg/unei colege în care
să menționezi ce îți place la el/ea. Fii pregătit să împărtășești cu clasa ora următoare.
                             Lecția 2 23
   DEZVOLTAREA ABILITĂȚILOR EXTRACURRICULARE
      Deseneazã! CONSOLIDARE
ETAPA DE EXERSARE. Cereți-le copiilor să se gândească la complimentul primit de la membrii grupului și apoi cereți-le să deseneze o imagine care să reprezinte cum s-au simțit după ce au primit complimentul.
Joc de rol!
ETAPA DE APLICARE. Cereți-le copiilor să facă joc de rol prin care arată cuiva diferite modalități de apreciere a complimentului primit. Cereți grupului să discute care modalitate le-a plăcut cel mai mult.
Mulțumește altora!
DEZVOLTARE
ETAPA DE EXERSARE. Cereți-le copiilor să își exprime pe rând mulțumirea grupului pentru complimentul primit. Cereți-le să se gândească la modalități de a-și exprima mulțumirea, atât verbal, cât și nonverbal. Cereți copiilor cărora li s-a mulțumit să spună dacă ei cred că persoana care le-a mulțumit a fost sinceră.
Scrie un acrostih!
ETAPADEEXERSARE. Formațiperechișiajutați-isăcreezeunacrostihdespre partenerul/partenera lor folosind prenumele și diferite adjective/atribute care încep cu fiecare literă a prenumelui. De exemplu: TAD - talentat, atent, deosebit.
Lecţia 2 27


























































   25   26   27   28   29