Page 122 - Abilităţi pentru dezvoltare - Ghidul profesorului: clasa pregătitoare
P. 122

  Reflecție  Care? Pentru care abilitate ai primit premiu?            80 Capitolul 6 Arată, desenând, cum te-ai simțit când ai primit premiul.    Ce?  Pentru ce abilitate ai primit premiu?  și ce dacă? Ce simți în legătură cu toate abilitățile învățate anul acesta?  și acum?   Ce abilitate specială/abilități speciale crezi că te vor ajuta anul viitor?    Împărtășește! CONSOLIDARE      ETAPA DE EXERSARE. invitați copiii să împărtășească premiul pe care l-au creat, mimând abilitatea respectivă. Desenează! ETAPA DE APLICARE. încurajați copiii să deseneze o imagine care să reprezinte o abilitate pe care cred că o vor învăța anul viitor.        Spionez DEZVOLTARE     ETAPA DE EXERSARE. Jucați o versiune a jocului „spionez”. explicați că elevii vor „spiona” o persoană care este foarte bună atunci când aplică o anume abilitate. Ghidați-i să ofere indicii, până când colegii de clasă ghicesc persoana. Jucați până când toți copiii au fost recunoscuți pentru o abilitate unică. Sărbătorește! ETAPA DE APLICARE. invitați familiile copiilor să participe la ziua sărbătoririi când copiii interpretează cântece, joacă diferite jocuri și împărtășesc ce au învățat anul acesta cu familia și prietenii.        Resurse de reflecție: Pagina 80 din Jurnalul elevului Reflecție Copiii își folosesc Jurnalele pentru a reflecta individual și împreună cu clasa asupra a ceea ce au învățat în această lecție. A ETAPA DE APlICARE 5 minute Cereți-le copiilor să înceapă fișa de lucru pentru Conexiunea cu familia numită Anul acesta, Anul viitor. Invitați-i să spună ce simt în legătură cu finalul acestui an școlar. Cereți-le să deseneze o imagine care să reprezinte cum se simt. Dați-le fișele de lucru acasă, pentru a fi terminate împreună cu un membru al familiei. EVALUARE ETAPA DE EXERSARE (EvaluarE Formativă inFormală). Observați cât de bine pot copiii să identifice abilități pe care le-au dobândit anul acesta. ETAPA DE APlICARE (EvaluarE Formativă Formală). Verificați cât de bine pot elevii să întuiască abilitățile pe care, cu siguranță, le vor folosi anul viitor.       DEzVoLtAREA AbILItățILoR ExtRACURRICULARE 122 Capitolul 6 


































































































   120   121   122   123   124