Page 33 - Abilităţi pentru dezvoltare - Ghidul profesorului: clasa pregătitoare
P. 33

Reflecție Copiii își folosesc jurnalele pentru a reflecta individual și împreună cu clasa asupra a ceea ce au învățat în această lecție. a etapa de apliCare 5 mInuTE Spuneți-le copiilor că pot juca un joc astăzi, dacă vor curăța masa de lucru repede. Trebuie să pună cariocile și creioanele la locul lor. Cronometrați cât timp le ia să îndeplinească sarcina. La final, explicați că o modalitate de a motiva oamenii este oferirea de recompense sau de stimulente. ÎntreBați: Cum v-a motivat ideea de a juca un joc? Subliniați faptul că unii oameni pot fi motivați de recompense sub formă de jocuri. Pentru alții, ideea de recompensă nu este importantă; ei sunt motivați și fără recompense. Jucați-vă cu ei un joc scurt, ale cărui reguli copiii le cunosc deja. Începeți fișa de lucru pentru Conexiunea cu familia numită Familia mea la apogeu. Cereți-le copiilor să scrie numele membrului familiei cu care va termina fișa de lucru acasă. Cereți-le copiilor să întrebe membrul familiei despre o situație când acesta/aceasta a fost motivat(ă) să facă ceva și despre o situație când nu a fost motivat(ă). Vor desena și vor eticheta două desene pentru a arăta ce au aflat. Dați-le fișele de lucru acasă, pentru a fi terminate împreună cu un membru al familiei, înainte de următoarea lecție Lions Quest. Invitați copiii să împărtășească cu clasa, în ora următoare, ceea ce au lucrat acasă, demonstrând astfel aplicarea abilității. EVALUARE etapa de eXersare (EVALUARE FORMATIVĂ InFORMALĂ). Verificați ce au desenat copiii și evaluați dacă au înțeles conceptul de motivație și ce înseamnă să faci tot posibilul pentru a îndeplini sarcini. etapa de apliCare (EVALUARE FORMATIVĂ FORMALĂ). Verificați fișa de lucru pentru acasă, pentru a vedea dacă au îndeplinit sarcina dată. DEzVoLTAREA AbILITățILoR ExTRACURRICULARE Creeazã! DEZVOLTARE  Ce? Care este activitatea pentru care simți că ai motivație? Și ce dacă? Cum crezi că a fi motivat te ajută să faci tot posibilul să îndeplinești sarcini? Și acum? Care sunt lucrurile bune care se pot întâmpla când faci tot posibilul să îndeplinești sarcini?      Joc de rol! CONSOLIDARE      ETAPA DE CONECTARE Cereți copiilor să arate prin gesturi ce a făcut Cameron atunci când a făcut tot posibilul să îngrijească plantele. Încurajați copiii să exprime sentimentele asociate motivației. Descrie! ETAPA DE EXERSARE. Cereți copiilor să descrie modul cum s-au simțit atunci când făceau activitatea reprezentată de desen.            ETAPA DE APLICARE. Invitați copiii să creeze afișe motivaționale care să exprime motivul pentru care elevii clasei trebuie să facă tot posibilul pentru a îndeplini o sarcină. Recompensează! ETAPA DE APLICARE. Discutați dacă recompensele motivează copiii și de ce. Creați un panou de recompense, astfel încât copiii pot vizualiza modalitățile de a câștiga recompense pentru situațiile în care au făcut tot posibilul de a îndeplini o sarcină.      Lecția 4 33   Resurse de reflecție: pagina 21 din Jurnalul elevului    Reflecție ABILITATE motivația intrinsecă Care este activitatea pe care simți că ești Lecția 4 21  Ce? motivat să o faci? Desenează-te făcând acea activitate.                              


































































































   31   32   33   34   35