Page 6 - Demo
P. 6

• Construiți o coaliție largă pentru a integra SEL și a acorda sprijin academic în elaborarea planurilor pentru perioada de tranziție, pentru a crea și a menține un mediu cald, empatic, sigur și de susținere pentru toți elevii și
adulții. Ați putea să formați o echipă de tranziție cu reprezentanți din administrație, profesori și personal de sprijin, familii, elevi și parteneri ai comunității. Acest plan ar trebui să se bazeze pe nevoile identificate de membrii comunității școlare și să se bazeze pe punctele forte actuale ale școlii, cum ar fi programele SEL existente și relațiile pozitive dintre personalul didactic și elevi. De asemenea, includeți strategii pentru parteneriatul continuu cu familiile și reimplicarea celor mai vulnerabili dintre elevi.
 Puneţi în practică:
Încorporarea SEL în planul de tranziție
Utilizați această listă de verificare rapidă pentru a gândi modalități practice prin care școala dumneavoastră poate integra SEL în planurile de tranziție. Restul acestui raport oferă îndrumări suplimentare pentru strategiile enumerate în continuare:
 Comunicare bidirecțională: Rămânem în strânsă legătură cu personalul didactic, elevii, familiile și partenerii comunității - atât pentru a împărtăși noi informații, cât şi pentru a răspunde preocupărilor, și a primi contribuțiile, dar și feedback-ul lor continuu în planurile de tranziție?
 Construirea comunității profesorilor: Am acordat timp suficient pentru ca personalul didactic să reia legăturile, să-și proceseze emoțiile și experiențele, să reflecteze asupra a ceea ce a învățat și a modului în care aplică competențele sociale și emoționale, și să colaboreze pentru a găsi modalități de a susține SEL la elevi, în cadrul procesului de învățare, atât față în față, cât şi la distanță?
 Pregătirea profesională a profesorilor: Am pregătit învățarea profesională de care personalul didactic va avea nevoie pentru a promova SEL la elevi, pentru a construi relații puternice și a crea medii de învățare de susținere în persoană, dar și în timpul învățării la distanță, și pentru a sprijini elevii care pot fi în suferință, sau pot avea traume?
 Mediu de învățare de susținere: Am planificat ca toate lecțiile (fie vorba de învățarea în sala de clasă sau la distanță) să aloce timp pentru construirea comunității, pentru a reflecta asupra experiențelor și pentru a asculta ideile și preocupările elevilor?
 Promovarea competențelor sociale și emoționale ale elevilor: Am identificat modalitățile prin care toți profesorii îi pot ajuta pe elevi să-și îmbunătățească și să exerseze competențele prin învățare la distanță și întâlniri față în față, fie prin programe existente, întâlniri obișnuite în clasă, discuții individuale sau de grup, sau practici instructive care permit reflecția, discuția și colaborarea?
 Susținere pentru elevi: Avem planuri în vigoare, și am făcut parteneriate cu familiile și agențiile comunitare, pentru a identifica, furniza și monitoriza în mod proactiv elevii care întâmpină dificultăți la nivel social, emoțional, comportamental sau academic?
            GHID INIŢIAL DE ECHILIBRARE A CAPACITĂŢII DE ÎNVĂŢARE SOCIALĂ ŞI EMOŢIONALĂ PE MĂSURĂ CE VĂ PREGĂTIŢI SĂ REDESCHIDEŢI COMUNITATEA ŞCOLARĂ
6 © 2020 CASEL All Rights Reserved
 





















































































   4   5   6   7   8