Page 112 - Demo
P. 112

    Resurse de reflecție:
Jurnalul elevului, pagina 102
Reflecție
Rezumați lecția, recapitulând procesul de reflecție și scoțând în evidență unul dintre răspunsurile comune.
Reflecție
Copiii își folosesc Jurnalele, pentru a reflecta individual și împreună cu clasa asupra a ceea ce au învățat în această lecție.
    Reflectează asupra a ceea ce ai învățat în această lecție despre procesul de reflectare.
  Care sunt etapele reflectării?
Ce ai învățat despre a-i servi pe alții pe parcursul proiectului?
Ce crezi că ai fi putut face diferit pentru realizarea proiectului?
Ce? Și ce dacă? Și acum?
Care sunt etapele procesului de reflecţie?
Ce ai învăţat despre a-i servi pe alţii, pe parcursul proiectului? Ce crezi că ai fi putut face diferit pentru realizarea proiectului?
Ce?
Și ce dacă?
Și acum?
       102 Capitolul 5
A ETAPA DE APLICARE 2 MINUTE
Invitați copiii să se gândească, în următoarele 24 de ore, cum ar putea spune „Mulțumesc!” și „Vă apreciez!” oamenilor care i-au ajutat la realizarea proiectului. Spuneți-le copiilor să completeze pagina Aplicare din Jurnalul elevului ca temă pentru acasă, ca activitate de completare a lecției sau ca discuție pentru ora următoare.
EVALUARE
ETAPA DE EXERSARE (EVALUARE FORMATIVĂ INFORMALĂ). Evaluați abilitatea copiilor de a-și exprima clar sentimentele în legătură cu proiectul, cu ce au învățat și cu oamenii care i-au ajutat la realizarea lui.
ETAPA DE APLICARE (EVALUARE FORMATIVĂ FORMALĂ). Citiți răspunsurile copiilor din Jurnalul elevului, pentru a evalua cât de bine au putut să se implice în procesul de reflecție identificând rezultatele învățării și numind ce ar fi putut face diferit.
  Resurse de aplicare:
Jurnalul elevului, pagina 103
Aplicare În următoarele 24 de ore, reflectează asupra felului în care ai putea spune „Mulțumesc” și „Vă apreciez” oamenilor care v-au ajutat la realizarea proiectului. Îi
vom sărbători pe acești oameni ora următoare.
Cui ai vrea să-i mulțumești pentru ajutorul acordat la realizarea proiectului?
               Cum v-a ajuta această persoană (aceste persoane) la realizarea proiectului?
Cum ai puteai să-i mulțumești?
               Lecția 7
103
   DEZVOLTAREA ABILITĂȚILOR EXTRACURRICULARE
      Deseneazã! CONSOLIDARE
ETAPADEAPLICARE. Invitațicopiiisădesenezeoimaginecaresăreprezinte proiectul lor de învățare prin servicii în folosul comunității, incluzând sentimentele lor
în legătură cu proiectul. După ce au terminat, cereți-le să folosească hârtie cartonată, pentru a crea o ramă pentru desenele lor. Expuneți desenele lor într-un spațiu vizibil din școală sau comunitate.
Scrie o scrisoare!
ETAPA DE APLICARE. Cereți-le copiilor să scrie o scrisoare unui viitor
elev Lions Quest, descriind proiectul de învățare prin servicii în folosul comunității, incluzând o descriere a proiectului, a sentimentelor lor în legătură cu proiectul și ceea ce consideră ei ca fiind cel mai important aspect al învățării prin servicii în folosul comunității.
Împãrtãșește!
DEZVOLTARE
 112 Capitolul 5
ETAPADEAPLICARE. Invitațicopiiisăgăzduiascăunevenimentcufamiliapentru a sărbători realizarea proiectului de învățare prin servicii în folosul comunității și pentru a împărtăși cu ei ceea ce au învățat. Cereți-le copiilor să facă o scurtă descriere a proiectului, reflectând asupra sentimentelor lor în legătură cu proiectul și onorând oamenii care i-au ajutat la realizarea lui.
Cautã!
ETAPADEAPLICARE. Invitațicopiiisăcreezeuncolajdefotografiiale proiectului de învățare prin servicii în folosul comunității. Explicați-le că imaginile ar trebui să reflecte importanța proiectului în cadrul comunității și să scoată în evidență aspectele semnificative.























































   110   111   112   113   114