Page 115 - Demo
P. 115

  Rezumați lecția, spunând copiilor că astăzi au învățat implicarea socială, prin modalități de prezentare și sărbătorire a proiectului de învățare prin servicii în folosul comunității.
Reflecție
Copiii își folosesc Jurnalele, pentru a reflecta individual și împreună cu clasa asupra a ceea ce au învățat în această lecție.
Resurse de reflecție:
Jurnalul elevului, pagina 105
Reflecție Reflectează asupra a ceea ce ai învățat în această lecție despre implicarea într-un proiect
de învățare prin servicii în folosul comunității.
Ce înseamnă cuvântul „prezentare”? Ce înseamnă cuvântul „sărbătorire”?
Care sunt cele mai importante lucruri pe care le-ai învățat din implicarea în proiect?
Cum vei continua procesul de învățare prin servicii în folosul comunității în viitor?
      Ce?
Și ce dacă?
Și acum?
   Ce? Și ce dacă? Și acum?
Ce înseamnă cuvântul „prezentare”? Ce înseamnă cuvântul „sărbătorire”?
Care sunt cele mai importante lucruri pe care le-ai învăţat din implicarea în proiect?
Cum vei continua procesul de învățare prin servicii în folosul comunității în viitor?
 A
ETAPA DE APLICARE 2 MINUTE
Lecția 8 105
   Invitați copiii ca, săptămâna viitoare, să îi sărbătorească pe cei care i-au ajutat la realizarea proiectului de învățare prin servicii în folosul comunității, scriind și oferind mesaje de mulțumire. Apoi, cereți copiilor să reflecteze asupra procesului de sărbătorire de pe pagina Aplicare din Jurnalul elevului, ca temă pentru acasă, ca activitate de completare a lecției sau ca discuție pentru ora următoare.
EVALUARE
ETAPA DE EXERSARE (EVALUARE FORMATIVĂ INFORMALĂ). Folosiți panoul de prezentare pentru a evalua abilitatea copiilor de a reflecta asupra identificării sentimentelor
și informațiilor obținute pe parcursul proiectului de învățare prin servicii în folosul comunității.
ETAPA DE APLICARE (EVALUARE FORMATIVĂ FORMALĂ). Verificați pagina Aplicare din Jurnalul elevului, pentru a evalua cât de bine prezintă copiii experiențele trăite și reflecțiile lor, inclusiv sfatul pe care-l dau altora interesați de proiecte de învățare prin servicii în folosul comunității.
DEZVOLTAREA ABILITĂȚILOR EXTRACURRICULARE
Resurse de aplicare:
Jurnalul elevului, pagina 106
Aplicare Acum că ai terminat proiectul de învățare prin servicii în folosul comunității și ai împărtășit
    informațiile cu alții, reflectează asupra procesului de sărbătorire de săptămâna viitoare.
Cui i-ai mulțumit pentru ajutorul acordat la realizarea proiectului?
Cum i-ai mulțumit acestei persoane pentru ajutor?
De ce crezi că este important să sărbătorim oamenii care te-au ajutat să-ți atingi scopul?
                            106 Capitolul 5
         Creeazã un cântec! CONSOLIDARE
ETAPA DE APLICARE. Împărțiți copiii în două grupe, folosind o strategie creativă de grupare. Invitați-i să creeze un cântec original despre importanța învățării prin servicii în folosul comunității și beneficiile acesteia atât pentru cei care servesc, cât și pentru cei care sunt serviți. Încurajați copiii să înregistreze cântecul și stabiliți cu oficialii școlii ca respectivul cântec să fie difuzat la radioul unității școlare.
Creeazã o scenetã!
ETAPA DE APLICARE. Invitați copiii să creeze o scurtă scenetă, care să ilustreze achizițiile - cheie ale proiectului de învățare prin servicii în folosul comunității. Spuneți-le să arate altora importanța învățării prin servicii în folosul comunității,
atât pentru cei care servesc, cât și pentru cei care sunt serviți. Încurajați copiii să interpreteze sceneta în fața clasei.
Creeazã invitații!
DEZVOLTARE
ETAPADEAPLICARE. Împreunăcucopiii,organizațiopetreceredemulțumire pentru a sărbători oamenii care i-au ajutat la realizarea proiectului. Cereți copiilor să creeze invitații pentru a fi trimise celor pe care vor să-i invite la petrecere. Apoi, încurajați-i să scrie mesaje scurte de mulțumire pentru cei invitați și să le citească la petrecere.
Scrie!
ETAPA DE APLICARE. Invitați copiii să scrie un mesaj personal de mulțumire unei persoane care i-a ajutat la realizarea proiectului de învățare prin servicii în folosul comunității. Apoi, folosind un telefon, o tabletă sau un laptop, cereți-le perechilor să se înregistreze pe rând, citind mesajul scris. Faceți o combinație de clip-uri și prezentați-o în cadrul unui eveniment special.
Lecţia 8 115






















































   113   114   115   116   117