Page 91 - Demo
P. 91

                                                    5
                                    Capitolul 6
  Reflecție și încheiere
                        Lecția 1:
Lecția 3: Lecția 5:
Lecția 7:
Ursulețul Q, cretă, cercuri din hârtie, harta județului în care se află școala, harta României și harta lumii, o minge moale.
O minge mică. Lecția 4: Patru coșuri*.
Cuburi pentru construcție sau alte materiale de construit,
materiale pentru lucru practic.
Post-it-uri. Lecția 8: Semințe, material pentru grădinărit*.
Capitolul 1
Pregătire avansată pentru acest capitol
Lecția 4: Lecția 5:
Lecția 6:
Lecția 8:
Copiii vor avea nevoie de fișele de Aplicare din Jurnalul elevului de la Lecția 3.
Înainte de a începe ora, pregătiți un proiect simplu de construcție și o listă cu pașii necesari realizării proiectului.
Creați un orar zilnic, ca exemplu pentru copii.
Această lecție necesită mai mult de o zi pentru a fi realizată. Copiii vor avea nevoie de fișele de Exersare din Jurnalul elevului de la Lecția 5.
Creați un orar zilnic cu sarcinile din planul proiectului.
Copiii vor avea nevoie de fișele de Aplicare din Jurnalul elevului de la Lecția 7.
Copiii vor avea nevoie de post-it-urile de la activitatea de Exersare de la Lecția 7.
Facilitați accesul copiilor la echipament audio/vizual, pentru a înregistra discursurile de mulțumire.*
Capitolul 2
* Materialele vor fi folosite pentru activități din Dezvoltarea abilităților extracurriculare, Aplicații interdisciplinare și/sau Conexiunea cu comunitatea.
Capitolul 3
Capitolul 4
Capitolul 5
                                O comunitate de învățare pozitivă
 Dezvoltare personală
Dezvoltare socială
Sănătate și prevenție
Poziția de lider și serviciul în folosul
 comunității
   COMPETENȚE
DE ÎNVĂȚARE SOCIO-EMOȚIONALĂ
Abilități de dezvoltare a relațiilor
Luarea deciziilor în mod responsabil
Elevii își vor dezvolta următoarele abilități:
o a da/ a cere ajutor;
o responsabilitatea etică; o comunicarea;
o lucrul în echipă;
o rezolvarea problemei; o identificarea problemei; o analiza situației;
o implicare socială;
o formarea relațiilor;
o rezolvarea conflictelor; o reflecția.
PREGĂTIRE
Materialele nedidactice necesare pentru acest capitol
      ACTIVITĂȚI ENERGIZANTE
MIȘCĂRI DE GRUP. Învățați copiii cuvintele și acțiunile următoarei poezii și apoi cereți-le să le exemplifice:
Broaștele sar. (Săriți)
Cămilele tropăie. (Mergeți pe loc cu pași grei)
Viermii șerpuiesc. (Șerpuiți corpul)
Păianjenii se leagănă. (Legănați corpul)
Iepurii țopăie. (Săriți)
Măgarii calcă apăsat. (Călcați apăsat)
Leii merg tiptil. (Deplasați-vă tiptil, stând pe cele patru membre pe podea)
Copiii merg frumos. (Toată lumea își dă mâna și merge în cerc).
ACTIVITĂȚI DE SENSIBILIZARE
NE PLACE SĂ ÎMPĂRTĂȘIM CU ALȚII. Citiți copiilor următoarea poezie:
Ne place să-mpărțim, O, da, e adevărat!
Și iată cum împreună Bine ne simțim!
Foarfecă, hârtie, Pizza, pârtie, Zâmbete și glume, Orice din lume.
Stilouri, creioane, Mere, prăjituri, Jocuri, avioane, Fără lovituri!
S-ajutăm pe alții, Asta vrem. Haideți cu toții Să cântăm!
Capitolul 5 · Poziția de lider și serviciul în folosul comunității 91
5
 Cap.






























   89   90   91   92   93