Page 10 - Demo
P. 10

                                                                                                                                                                                                                                         Resurse de reflecție:
Jurnalul elevului, pagina 7
Reflecție
Elevii reflectează individual și împreună cu clasa la ceea ce au învățat în această lecție folosindu-și Jurnalele personale.
Ce? Ce informații împărtășești atunci când te prezinți cuiva?
  Reflectare
Reflectează asupra a ceea ce ai învăţat în această lecţie despre cunoașterea altora.
              Ce informaţii împărtășești atunci când te prezinţi cuiva?
Cum te simţi acum, că ţi-ai cunoscut colegii de clasă?
Cum crezi că faptul de a-ţi cunoaște colegii de clasă va face clasa să fie un loc sigur și distractiv pentru procesul de învăţare?
                           Resurse de aplicare:
Jurnalul elevului, pagina 8
A
ETAPA DE APLICARE 5 MINUTE
Lecţia 1 7
Și ce dacă? Și acum?
Cum te ajută să știi ce ai în comun cu altă persoană să dezvolți relații mai bune? Ce simți în legătură cu cunoașterea colegilor de clasă?
Cum crezi că o bună cunoaștere a colegilor va face clasa să fie un loc sigur și distractiv pentru procesul de învățare? Cum ajută faptul că știi ce ai în comun cu colegii tăi de clasă, la îmbunătățirea comunității școlii în viitor?
Folosiți o strategie creativă de grupare, pentru a forma perechi. Cereți-le să se conecteze cu partenerul/partenera și să descopere experiențe, interese și abilități comune. Invitați elevii să completeze pagina Aplicare din Jurnalul elevului ca temă pentru acasă, ca activitate de completare a lecției sau ca discuție pentru ora următoare.
EVALUARE
ETAPA DE EXERSARE (EVALUARE FORMATIVĂ INFORMALĂ). Evaluați abilitatea elevilor de a găsi interese comune. S-au prezentat în mod adecvat? Au folosit imaginea cu numele și cele cinci lucruri despre ei? Au identificat interesele comune cu membrii grupului?
ETAPA DE APLICARE (EVALUARE FORMATIVĂ FORMALĂ). Citiți „poeziile numelor”, pentru a evalua cât de bine au reușit elevii să-și cunoască partenerii și cât de detaliat este descris partenerul.
  Aplicare
8 Capitolul 1
Află mai multe despre unul/una dintre colegii/colegele de clasă. Răspunde la întrebările de mai jos și apoi scrie un acrostih cu numele colegului/colegei pe care îl/o
d
d
.
e
e
s
s
c
c
r
r
i
i
i
i
.
                                  DEZVOLTAREA ABILITĂȚILOR EXTRACURRICULARE
Jo󰇧că-te! CONSOLIDARE
ETAPA DE EXERSARE. Cereți-le elevilor să scrie informațiile de la activitatea de Descoperire pe cartonașe. Apoi cereți-le să folosească cartonașele pentru o „vânătoare de comori a intereselor”. Invitați elevii să se plimbe prin clasă și să găsească pe cineva care să aibă pe cartonaș același interes cu al lor.
Sc󰇶i󰇪!
ETAPADEAPLICARE. Cereți-leelevilorsătransforme„poeziilenumelor” lor în cântece, folosind o melodie la alegere. Cereți-le să scrie două sau trei strofe suplimentare și să împărtășească acest cântec cu un partener.
Cre󰇪󰈜󰈃ă o r󰇪󰈛󰇱󰈜mă! DEZVOLTARE ETAPA DE EXERSARE. Invitați elevii ca în grupuri mici, să planifice o
campanie de publicitate care promovează și încurajează cunoașterea membrilor comunității, împărtășind beneficiile acestui proces. Planul ar trebui să includă
concepte pentru media letrică, digitală și rețelele de socializare.
Ca󰇻tă!
ETAPA DE APLICARE. Cereți-le elevilor să scrie „poezii ale numelor” pentru doi reprezentanți ai statului, cum ar fi un primar și un senator. Elevii trebuie să afle informații despre ei, pentru a-i cunoaște mai bine, cum ar fi munca lor în cadrul comunității și inițiativa politică pe care o sprijină, căutând pe internet sau citind ziarele locale. Voluntarii pot împărtăși poeziile cu clasa.
10 Capitolul 1
Ce?
Și ce dacă?
Și acum?
Care este numele complet al colegului/colegei de clasă?
Care sunt interesele lui/ei?
Ce interese aveţi în comun? Despre care interes ai vrea să afli mai multe? De ce?
Ce cuvinte îl/o descriu pe colegul/colega de clasă?
Scrie un acrostih care îl/o descrie pe colegul/colega de clasă.







































   8   9   10   11   12