Page 100 - Demo
P. 100

                                                                                                                                                                                Resurse de reflecție:
Jurnalul elevului, pagina 90
Reflecție
Elevii reflectează individual și împreună cu clasa la ceea ce au învățat în această lecție folosindu-și Jurnalele personale.
  Reflecţie
Reflectează asupra a ceea ce ai învăţat în această lecţie despre identificarea nevoilor.
                 Cum ajută identificarea nevoilor la îmbunătăţirea școlii, a comunităţii și a noastră?
Care este nevoia de care ești preocupat?
                                                Cum vei continua să cauţi nevoile comunităţii?
             90 Capitolul 5
Resurse de aplicare:
Jurnalul elevului, pagina 91
Și acum? Cum vei continua să cauți nevoile comunității?
A ETAPA DE APLICARE 2 MINUTE
Cereți-le elevilor ca pe parcursul săptămânii viitoare să urmărească sursele de știri locale și să identifice evenimente actuale în care sunt menționate nevoi care necesită rezolvare. Invitați elevii să completeze pagina Aplicare din Jurnalul elevului ca
temă pentru acasă, ca activitate de completare a lecției sau ca discuție pentru ora următoare.
EVALUARE
ETAPA DE EXERSARE (EVALUARE FORMATIVĂ INFORMALĂ). Citiți pagina Exersare și răspunsurile elevilor la întrebările de reflecție din Jurnalul elevului pentru a verifica nevoile identificate de elevi și pentru a determina dacă elevii înțeleg că toate nevoile sunt importante și prin urmare trebuie rezolvate.
ETAPA DE APLICARE (EVALUARE FORMATIVĂ FORMALĂ). Citiți pagina Aplicare din Jurnalul elevului pentru a evalua cât de bine pot elevii identifica nevoi ale comunității.
Cum ajută identificarea nevoilor la îmbunătățirea școlii, a comunității și a noastră?
Ce?
Și ce dacă? Care este nevoia de care ești interesat?
  AplicarePe parcursul săptămânii viitoare, urmărește știrile locale, pentru a identifica evenimente actuale care
reprezintă nevoi rezolvabile printr-un proiect de învăţare prin servicii în folosul comunităţii.
Ce surse de știri ai folosit? Cum te-ai decis ce sursă de știre să urmărești?
Cum crezi că reporterii acestor surse de știri identifică și clasifică nevoile pe care le văd și despre care aleg să scrie?
Cum poţi integra citirea diferitelor știri în rutina ta zilnică? Cum crezi că te va ajuta acest lucru să fii mai conștient de nevoile care există în jurul tău?
Lecţia 3 91
                DEZVOLTAREA ABILITĂȚILOR EXTRACURRICULARE
Res󰈛󰈦󰇮󰈥 o p󰈢󰈥󰈃i󰇪! CONSOLIDARE ETAPA DE EXERSARE. Invitați elevii să scrie o poezie care ilustrează nevoile menționate în activitatea de grup de la etapa de Descoperire. Poeziile pot rima, dar trebuie să se refere la nevoia posibilă și importanța nevoii într-un mod ingenios. Invitați voluntari să împărtășească poeziile lor cu clasa.
Cre󰇪󰈜󰈃ă un 󰇧󰇳󰇼󰈡ț pu󰇨󰇱󰇮c󰇯󰇹a󰈦! DEZVOLTARE ETAPADEEXERSARE. Încurajațieleviisădescoperenevoidiferiteîn comunitatea globală folosind internetul. Apoi, cereți-le să scrie un paragraf despre nevoia globală și despre cine lucrează pentru a rezolva nevoia respectivă, dacă există cineva.
Ca󰇻tă!
ETAPA DE EXERSARE. Încurajați elevii să creeze un dosar cu articole de ziar scrise de diferiți jurnaliști care abordează aceeași nevoie a comunității. După ce au adăugat câteva articole cu păreri diferite, cereți elevilor să creeze o prezentare scurtă despre felul în care a fost identificată nevoia, dar văzută din diferite perspective de către profesioniștii din domeniul jurnalistic.
      Sc󰇶i󰇪 󰈣 ști󰇶󰇪!
ETAPA DE APLICARE. Cereți-le elevilor să scrie o știre pentru un post
local de știri despre una dintre nevoile discutate de grupuri. Știrea nu trebuie să fie lungă; trebuie să conțină informații despre nevoie, pe cine afectează și de ce trebuie rezolvată. Stilul știrii trebuie să fie formal.
100 Capitolul 5
Ce?
Și ce dacă?
Și acum?



























































   98   99   100   101   102