Page 109 - Demo
P. 109

                                                                                                                                                                                                                Reflecție
Elevii își folosesc Jurnalele, pentru a reflecta individual și împreună cu clasa asupra a ceea ce au învățat în această lecție.
Resurse de reflecție:
Jurnalul elevului, pagina 100
          Ce? Și ce dacă? Și acum?
Ce ai învățat despre îndeplinirea rolurilor și a responsabilităților în cadrul comisiei tale?
Ce simți legat de contribuția ta de astăzi în cadrul comisiei și a clasei?
Cum poți îmbunătăți contribuția ta și a grupului pe măsură ce proiectul progresează?
                                            A ETAPA DE APLICARE 2 MINUTE
Invitați elevii ca pe parcursul săptămânii viitoare să reflecteze asupra experienței lor în cadrul procesului de lucru al comisiei pentru proiectul de învățare prin servicii în folosul comunității. Invitați elevii să completeze pagina Aplicare din Jurnalul elevului ca temă pentru acasă, ca activitate de completare a lecției sau ca discuție pentru ora următoare.
EVALUARE
ETAPA DE EXERSARE (EVALUARE FORMATIVĂ INFORMALĂ). Evaluați interacțiunea elevilor în timpul procesului de planificare în cadrul comisiilor pentru a determina cât de bine lucrează elevii în grup și dacă pot depăși provocări minore.
ETAPA DE APLICARE (EVALUARE FORMATIVĂ FORMALĂ). Citiți pagina Aplicare din Jurnalul elevului, pentru a evalua cât de bine înțeleg elevii contribuțiile lor la proiect, conceptele și abilitățile învățate pe parcursul proiectului.
Resurse de aplicare:
Jurnalul elevului, pagina 101
Reflecţie
Reflectează asupra a ceea ce ai învăţat în această lecţie despre planificarea comisiei.
Ce ai învăţat despre îndeplinirea rolurilor și a responsabilităţilor în cadrul comisiei tale?
Ce simţi în legătură cu contribuţia ta de astăzi în cadrul comisiei și al clasei?
        Cum poţi îmbunătăţi contribuţia ta și a grupului, pe măsură ce proiectul progresează?
     100 Capitolul 5
   Aplicare Pe parcursul săptămânii viitoare, răspunde la întrebările de mai jos, pentru a reflecta asupra contribuţiei tale de până acum la proiectul de învăţare prin servicii în
Cum ai participat până acum la activităţile clasei și ale comisiei, în cadrul proiectului?
Ce ţi-a plăcut ce mai mult la acest proiect până acum? Ce ţi s-a părut dificil sau neplăcut?
Ce abilităţi ai vrea să fie folosite mai mult de către alţi elevi, în cadrul lucrului în echipă? Ce abilităţi crezi că ar trebui tu să folosești mai mult?
folosul comunităţii.
           Cum te-a ajutat lucrul în cadrul proiectului să înţelegi mai bine alte concepte și abilităţi ale acestui program?
  Lecţia 6 101
  DEZVOLTAREA ABILITĂȚILOR EXTRACURRICULARE
Cre󰇪󰈜󰈃ă! CONSOLIDARE
ETAPA DE EXERSARE. Cereți-le elevilor să creeze două marionete, cartonașe sau alte obiecte pentru a aminti membrilor grupului să nu devieze de la sarcinile lor în timpul lucrului, în cadrul comisiilor. Acestea se pot referi la timp, comportament sau sarcini. Încurajați elevii să prezinte obiectele și să invite grupurile să exerseze folosindu-le în timpul procesului de planificare.
Fi󰇮 󰈣p󰇹i󰈩󰇮s󰇹!
ETAPA DE APLICARE. Cereți-le elevilor să stea în spatele scaunelor lor. Invitați-i să exemplifice prin mișcări, să explice sau să dea exemple de comportamente pozitive de învățare și abilități de formare a relațiilor. Elevii se vor muta un loc spre stânga de fiecare dată când vorbesc și continuă să facă acest lucru până când ajung la locul lor. Încurajați elevii să ajute membrii grupului dacă e necesar.
Pun󰇪 în󰇹󰈦ebări!
DEZVOLTARE
      ETAPA DE APLICARE. Cereți fiecărui elev să scrie 4-5 întrebări pentru un
elev din altă comisie despre munca pe care o face, despre contribuția sa și despre sentimentele avute în legătură cu proiectul. Cereți-le elevilor să facă schimb de întrebări și să răspundă la ele. Invitați voluntari să împărtășească cu clasa întrebările și răspunsurile lor.
Cre󰇪󰈜󰈃ă un 󰇫󰇭󰇮d!
ETAPA DE APLICARE. Cereți-le elevilor ca în perechi sau în grupuri mici să scrie și să creeze un „Ghid al proiectului nostru de învățare prin servicii în folosul comunității”. Spuneți-le să folosească ce au realizat până acum, să scoată în evidență ce consideră a fi cea mai importantă informație din cadrul proiectului. Invitați elevii să prezinte ghidul lor clasei.
Lecția 6 109
Ce?
Și ce dacă?
Și acum?
























































   107   108   109   110   111