Page 115 - Demo
P. 115

                                                                                                                                                                                                             Rezumați lecția spunând elevilor că prezentarea și sărbătorirea proiectului de învățare prin servicii în folosul comunității onorează învățarea individuală și de grup și sărbătorește eforturile tuturor care au contribuit la succesul proiectului.
Reflecție
Elevii își folosesc Jurnalele, pentru a reflecta individual și împreună cu clasa asupra a ceea ce au învățat în această lecție.
Resurse de reflecție:
Jurnalul elevului, pagina 105
                       Ce? Și ce dacă?
Și acum?
Care este scopul principal al procesului de prezentare și sărbătorire?
Ce ai învățat în urma planificării prezentării și sărbătoririi proiectului?
Cum vei folosi lecțiile învățate pentru a aborda oportunități viitoare? Cum vei putea să-i înveți pe alții beneficiile învățării prin servicii în folosul comunității?
                                A ETAPA DE APLICARE 2 MINUTE
După terminarea procesului de prezentare și celebrare a proiectului, invitați elevii Resurse de aplicare:
5.8 Reflecţie ABILITĂŢI: implicarea socială, reflecţia, comunicarea, evaluarea
Reflectează asupra a ceea ce ai învăţat în această lecţie despre planificarea prezentării și sărbătoririi proiectului de învăţare prin servicii în folosul comunităţii.
Care este scopul principal al procesului de prezentare și sărbătorire?
Ce ai învăţat în urma planificării prezentării și sărbătoririi proiectului?
um vei folosi lecţiile învăţate, pentru a aborda oportunităţi iitoare?
Lecţia 8 105
        C v
        să reflecteze asupra experiențelor din timpul proiectului și să scrie un rezumat al procesului de învățare. Apoi, cereți elevilor să completeze pagina Aplicare din Jurnalul elevului ca temă pentru acasă, ca activitate de completare a lecției sau ca discuție pentru ora următoare.
EVALUARE
ETAPA DE EXERSARE (EVALUARE FORMATIVĂ INFORMALĂ). Citiți răspunsurile întrebărilor de reflecție din Jurnalul elevului pentru a determina dacă elevii au înțeles scopul sărbătoririi proiectului de învățare prin servicii în folosul comunității, alte evenimente și realizări importante.
ETAPA DE APLICARE (EVALUARE FORMATIVĂ FORMALĂ). Determinați dacă elevii pot împărtăși eficient cu alții ce au învățat în urma proiectului de învățare prin servicii în folosul comunității.
DEZVOLTAREA ABILITĂȚILOR EXTRACURRICULARE
Com󰇴󰇻󰈡󰈥! CONSOLIDARE
ETAPA DE EXERSARE. Cereți-le elevilor să compună un cântec sau o poezie care onorează oamenii care i-au sprijinit, ajutat sau le-au fost parteneri în realizarea proiectului de învățare prin servicii în folosul comunității. Încurajați elevii să identifice modalitățile specifice prin care acești oameni i-au ajutat. Elevii pot prezenta cântecele sau poeziile la eveniment.
Pla󰇳󰇮fi󰈝ă un 󰇪󰇽󰈥󰈡im󰇪󰇳󰇺!
ETAPA DE EXERSARE. Împărțiți elevii în grupuri mici pentru a planifica
cu oficiali ai școlii o întâlnire generală a școlii sau un târg de învățare prin servicii
în folosul comunității. Elevii ar trebui să folosească această oportunitate pentru a-i informa pe colegii lor despre beneficiile implicării într-un proiect de acest gen, pașii necesari procesului și lecțiile pe care le-au învățat.
Jurnalul elevului, pagina 106
  Aplicare După realizarea prezentării și a sărbătoririi proiectului de învăţare prin servicii în folosul comunităţii, răspunde la următoarele întrebări pentru a scrie un rezumat al
Cum te-ai simţit în legătură cu realizarea proiectului de învăţare prin servicii în folosul comunităţii la începutul acestui capitol?
Cum s-au schimbat sentimentele tale, pe parcursul realizării proiectului?
Ce crezi despre prezentarea oferită de clasa ta? Cum a răspuns publicul?
Ce crezi despre evenimentul organizat de clasa ta? Cum au răspuns oamenii pe care i-aţi invitat?
106 Capitolul 5
experienţei tale din cadrul proiectului.
                Mulțum󰇪ște! DEZVOLTARE ETAPA DE EXERSARE. Cereți-le elevilor să creeze felicitări de mulțumire pentru oamenii care i-au ajutat pe parcursul proiectului. Felicitările trebuie să includă un design original și un mesaj personalizat care să scoată în evidență modalitățile specifice prin care persoana/organizația respectivă a contribuit la realizarea
proiectului.
Pre󰈃󰇮󰈡tă!
ETAPA DE APLICARE. Invitați elevii să lucreze în perechi pentru a crea o prezentare multimedia. Elevii pot crea prezentări PowerPoint sau videouri pentru a arăta altora ce au câștigat în urma realizării proiectului și pentru a onora oamenii și organizațiile care i-au ajutat la realizarea acestuia.
Lecția 8 115
Ce?
Și ce dacă?
Și acum?





















































   113   114   115   116   117