Page 119 - Demo
P. 119

                                                                                                                                                                                                                           Reflecție
Elevii reflectează individual și împreună cu clasa la ceea ce au învățat în această lecție folosindu-și Jurnalele personale.
Ce? Care sunt câteva realizări ale clasei de anul acesta?
Resurse de reflecție:
Jurnalul elevului, pagina 107
Resurse de aplicare:
Jurnalul elevului, pagina 108
                          Și ce dacă? Și acum?
Ce ai învățat despre tine prin aceste realizări? Ce mesaj vrei să transmiți celorlalți în legătură cu aceste realizări?
Cum poți folosi în viitor ceea ce știi pe măsură ce încerci să realizezi noi lucruri?
    A ETAPA DE APLICARE 3 MINUTE
Cereți-le elevilor ca pe parcursul săptămânii viitoare să folosească informațiile de la activitatea de Exersare pentru a scrie un articol despre realizarea atribuită grupului lor. Invitați elevii să completeze pagina Aplicare din Jurnalul elevului ca temă pentru acasă, ca activitate de completare a lecției sau ca discuție pentru ora următoare. Odată ce articolele au fost scrise, elevii le pot finisa și publica sub forma unei scrisori informative a clasei. Faceți cópii ale scrisorii și cereți elevilor să le înmâneze colegilor din alte clase, profesorilor lor, administrației școlii și familiilor lor.
EVALUARE
ETAPA DE EXERSARE (EVALUARE FORMATIVĂ INFORMALĂ). Folosiți activitatea de Exersare pentru a descoperi dacă elevii pot identifica cu succes o realizare a clasei și semnificația sa.
ETAPA DE APLICARE (EVALUARE FORMATIVĂ FORMALĂ). Citiți pagina Aplicare din Jurnalul elevului pentru a descoperi dacă elevii pot scrie despre cel puțin o realizare a clasei.
   Aplicare Pe parcursul săptămânii viitoare folosește informaţiile adunate în timpul activităţii de
Exersare pentru a scrie un articol despre realizările grupului tău.
                   108 Capitolul 6
DEZVOLTAREA ABILITĂȚILOR EXTRACURRICULARE
Îm󰇴ăr󰇹ășește! CONSOLIDARE ETAPA DE APLICARE. Încurajați elevii să editeze scrisorile informative și să caute un forum al comunității unde pot prezenta scrisorile respective. Forumurile pot include: ideea de a vorbi în cadrul unui eveniment, interviu la un post de radio local sau crearea unui blog.
Țin󰇪 󰇼󰇳 󰈨is󰈛󰇻󰈦s!
Sc󰇶i󰇪 󰈣 󰈤c󰇶i󰈤󰈢󰈜re!
DEZVOLTARE
ETAPA DE APLICARE. Invitați grupurile să schimbe formatul scrisorilor informative în discurs convingător care încurajează alți elevi din școală să realizeze o sarcină asemănătoare. Discursurile trebuie să includă realizările clasei, ce au câștigat în urma realizărilor și un limbaj convingător pentru ca alți colegi să se implice în realizarea unor sarcini similare.
ETAPA DE APLICARE. Invitați elevii să scrie o scrisoare adresată elevilor de clasa a IV-a în care să menționeze realizările lor de anul acesta și să ofere sfaturi despre felul de a realiza ceva cu succes atunci când doresc, cum ar fi servirea comunității sub
o formă sau alta. Încurajați elevii dumneavoastră să-i provoace pe cei din clasa a IV-a să-și realizeze un anumit scop anul viitor sau chiar să continue un proiect început de elevii clasei a V-a. Adunați scrisorile și distribuiți-le claselor a IV-a actuale.
Sc󰇶i󰇪!
ETAPA DE APLICARE. Invitați elevii ca în perechi să creeze un scenariu pentru un program de știri tv în care să prezinte realizările clasei. Încurajați elevii să descrie ce au făcut, cine i-a ajutat, obstacolele întâmpinate, sentimentele lor în legătură cu realizările și cum se gândesc să aplice anul viitor ce au învățat. Invitați voluntari să citească știrile.
OVERSET
Lecția 1 119
6.1 Reflecţie ABILITĂŢI: comunicarea, implicarea
socială, lucrul în echipă, reflecţia, evaluarea
Numește câteva realizări ale clasei de anul acesta.
Ce mesaj vrei să împărtășești cu alţii, în legătură cu aceste realizări?
um poţi folosi în viitor ceea ce știi pe măsură ce încerci să ealizezi lucruri noi?
Lecţia 1 107
Reflectează asupra a ceea ce ai învăţat în această lecţie despre realizările clasei.
                                   C r
       Ce?
Și ce dacă?
Și acum?


























































   117   118   119   120   121