Page 33 - Demo
P. 33

                                                                                                                                                                                                    Reflecție
Resurse de reflecție:
  Elevii își folosesc Jurnalele, pentru a reflecta individual și împreună cu clasa asupra a Jurnalul elevului, pagina 27 ceea ce au învățat în această lecție.
                                             A
ETAPA DE APLICARE 2 MINUTE
Resurse de aplicare:
Jurnalul elevului, pagina 28
Ce? Și ce dacă?
Care sunt pașii pentru stabilirea scopului? Care este diferența dintre un scop complex și un scop minor?
Ce ai învățat despre procesul de stabilire a scopurilor? Cum crezi că te simți atunci când îți stabilești un scop și-l realizezi?
Cum vei folosi pașii de stabilire a scopului pentru a stabili un scop complex, cum ar fi: ce îți dorești să realizezi până la finalul gimnaziului? Ce scop îți vei stabili prima dată?
Și acum?
Invitați elevii ca, pe parcursul săptămânii viitoare, să se gândească la un scop mai complex, pe care vor să-l realizeze anul acesta. Cereți-le să folosească Pașii pentru stabilirea scopurilor, pentru a scrie modalitatea de realizare a acestuia. Invitați elevii să completeze pagina Aplicare din Jurnalul elevului, ca temă pentru acasă, ca activitate de completare a lecției sau ca discuție pentru ora următoare.
EVALUARE
ETAPA DE EXERSARE (EVALUARE FORMATIVĂ INFORMALĂ). Citiți răspunsurile elevilor de pe pagina Exersare și răspunsurile întrebărilor de reflecție din Jurnalul elevului, pentru a verifica dacă au înțeles ce înseamnă scopuri mai complexe și scopuri mai mici.
ETAPA DE APLICARE (EVALUARE FORMATIVĂ FORMALĂ). Verificați răspunsurile elevilor de pe pagina Aplicare din Jurnalul elevului, pentru a evalua felul în care elevii au folosit pașii de stabilire a scopurilor în vederea stabilirii unui scop nou.
DEZVOLTAREA ABILITĂȚILOR EXTRACURRICULARE
Sc󰇶i󰇪! CONSOLIDARE
ETAPA DE EXERSARE. Încurajați elevii să scrie o poezie scurtă despre scopurile lor. Pot memora poezia și o pot repeta de câte ori lucrează pentru îndeplinirea scopului lor.
Mon󰇮󰇹󰈣󰈦iz󰇪󰈜󰈃ă!
ETAPADEAPLICARE. Cereți-leelevilorsăcopiezețintelescopurilorlorpecoli de flipchart și să le expună în clasă. Faceți referire la aceste scopuri săptămânal, pentru a evalua care dintre ele au fost realizate.
Reflecţie
Reflectează asupra a ceea ce ai învăţat în această lecţie despre stabilirea scopurilor.
                 Care sunt pașii pentru stabilirea scopului?
Cum crezi că te simţi atunci când îţi stabilești un scop și-l realizezi?
Cum vei folosi pașii de stabilire a scopului pentru a stabili un scop mai complex, de exemplu un ţel pe care dorești să-l realizezi până la finalul gimnaziului?
Lecţia 5 27
      Aplicare Gândește-te săptămâna aceasta la un scop mai complex pe care vrei să-l realizezi și scrie pașii de
stabilire a scopului, pentru a-l putea realiza.
Scopul meu complex este
Data limită este
Planul meu este să (menţionează trei acţiuni)
.
.
    .
    SCOP
 28 Capitolul 2
        Sc󰇶i󰇪 󰇼󰈡 b󰇰o󰈪! DEZVOLTARE
ETAPA DE EXERSARE. Creați un blog al clasei și cereți fiecărui elev să scrie un paragraf despre scopul lui/ei. Elevii pot citi, astfel, cu ușurință despre scopurile propuse de alții și pot scrie mesaje de încurajare în secțiunea pentru comentarii. Încurajați elevii să împărtășească blogul clasei cu membrii familiei și cu prietenii din afara școlii.
Sta󰇨󰇮󰇱󰈥ște 󰇻󰇳 󰈤c󰈣󰇴!
ETAPADEAPLICARE. Dataviitoarecândgrupațieleviisălucrezelaunproiect al clasei, cereți-le să folosească pașii pentru stabilirea scopurilor, pentru stabilirea scopului proiectului lor. Elevii pot apoi reflecta asupra experienței de a crea un scop colectiv, mai degrabă decât unul individual.
Lecția 4 33
Ce?
Și ce dacă?
Și acum?






















































   31   32   33   34   35