Page 42 - Demo
P. 42

                                                                                                                                                                                                                   Resurse de reflecție:
Jurnalul elevului, pagina 37
Resurse de aplicare:
Jurnalul elevului, pagina 38
Reflecție
Elevii își folosesc Jurnalele, pentru a reflecta individual și împreună cu clasa asupra a ceea ce au învățat în această lecție.
Ce? Ce este discuția pozitivă cu noi înșine?
  Reflecţie
ABILITĂŢI: controlul impulsurilor, gestionarea stresului, gestionarea emoţiilor
Reflectează asupra a ceea ce ai învăţat în această lecţie despre discuţia pozitivă cu sine.
                  Ce este discuţia pozitivă cu sine?
Cum te ajută discuţia pozitivă cu sine să faci faţă emoţiilor dificile?
Ce poţi face pentru a-ţi aminti să folosești discuţia pozitivă cu sine, pentru a face faţă emoţiilor dificile?
Lecţia 7 37
                                                    42 Capitolul 2
Și ce dacă? Și acum?
Cum te ajută discuția pozitivă cu tine însuți/însăți să faci față emoțiilor dificile?
Ce poți face, pentru a-ți aminti să folosești discuția pozitivă cu tine însuți/însăți pentru a face față emoțiilor dificile?
A ETAPA DE APLICARE 2 MINUTE
Cereți-le elevilor ca, pe parcursul săptămânii viitoare, să observe două situații care implică emoții dificile și să acorde atenție discuției pozitive cu sine pe care o folosesc pentru a face față acestora. Invitați elevii să completeze pagina Aplicare din Jurnalul elevului, ca temă pentru acasă, ca activitate de completare a lecției sau ca discuție pentru ora următoare.
EVALUARE
ETAPA DE EXERSARE (EVALUARE FORMATIVĂ INFORMALĂ). Adunați notițele grupurilor pentru a evalua modul cum au folosit elevii discuția pozitivă cu sine, pentru scenariul atribuit. Ascultați voluntarii din fiecare grup cum detaliază procesele lor de aplicare a discuției pozitive cu sine.
ETAPA DE APLICARE (EVALUARE FORMATIVĂ FORMALĂ). Verificați pagina Aplicare din Jurnalul elevului, pentru a evalua cât de bine folosesc elevii discuția pozitivă cu sine, cu scopul de a face față emoțiilor negative.
  Aplicare Observă, pe parcursul acestei săptămâni două situaţii care implică emoţii dificile și felul în care folosești discuţia pozitivă cu sine pentru a le face
Situaţia1:
faţă. Scrie observaţiile tale în spaţiile de mai jos.
  Discuţie pozitivă cu sine:
Situaţia2:
Discuţie pozitivă cu sine:
Ce vei face pentru a folosi discuţia pozitivă cu sine în viitor?
38 Capitolul 2
               DEZVOLTAREA ABILITĂȚILOR EXTRACURRICULARE
Ex󰇴󰇱or󰇪󰈜󰈃ă! CONSOLIDARE
ETAPA DE EXERSARE. Cereți-le elevilor să exploreze noțiunea de discuție sau discurs de încurajare din partea unui antrenor, înaintea unui meci important. Cum influențează discuția/discursul felul în care joacă jucătorii? Cum se aseamănă acest tip de discuție/discurs cu discuția pozitivă cu sine?
Cre󰇪󰈜󰈃ă!
ETAPA DE APLICARE. Cereți-le elevilor să creeze un experiment. Spuneți-le să se decidă asupra unor activități fizice în perechi. Cereți-le să îndeplinească această activitate în doi pași: prima dată folosind discuția pozitivă cu sine și a doua oară folosind discuția negativă cu sine.
Cre󰇪󰈜󰈃ă un 󰇷󰈢󰈡d󰈜󰈅!
DEZVOLTARE
ETAPA DE EXERSARE. Încurajați-i pe elevi să creeze un sondaj, pentru a afla mai multe despre obiceiurile elevilor înaintea unui test. Ce fac sau își spun elevii înaintea unui test? Ce fac sau spun profesorii elevilor înaintea unui test?
Cre󰇪󰈜󰈃ă un 󰇧󰈇󰇯ș!
ETAPADEAPLICARE. Folosindinformațiiledintabelelediscuțieipozitive
cu sine, elevii creează afișe care ilustrează modalități de a îmbunătăți obiceiurile de dinaintea unui test. Încurajați elevii să creeze afișe care se concentrează pe activitatea elevului și afișe care se concentrează pe activitatea profesorului. Ajutați elevii să expună afișele concentrate pe activitatea profesorului în zonele restricționate, cum ar fi sala profesorală.
Ce?
Și ce dacă?
Și acum?






















































   40   41   42   43   44