Page 49 - Demo
P. 49

                                                                                                                                                                                                               Reflecție
Resurse de reflecție:
  Elevii își folosesc Jurnalele, pentru a reflecta individual și împreună cu clasa asupra a Jurnalul elevului, pagina 43 ceea ce au învățat în această lecție.
             Menţionează trei abilităţi de ascultare conversaţională.
Cum poţi folosi ascultarea conversaţională pentru a forma relaţii mai solide?
um crezi că aceste abilităţi ale ascultării conversaţionale te or ajuta ca adult în viitor, într-o bună zi?
Lecţia 1 43
            Și ce dacă? Și acum?
Cum poți folosi ascultarea conversațională, pentru a forma relații mai solide?
Cum crezi că aceste abilități ale ascultării conversaționale te vor ajuta ca adult sau la serviciu, cândva, în viitor?
Ce? Menționează trei abilități de ascultare conversațională.
                                A ETAPA DE APLICARE 2 MINUTE
Cereți-le elevilor ca, pe parcursul săptămânii viitoare, să observe comportamente de ascultare și să descrie o situație în care au folosit abilități de ascultare conversațională. Invitați-i să completeze pagina Aplicare din Jurnalul elevului, ca temă pentru acasă, ca activitate de completare a lecției sau ca discuție pentru ora următoare.
EVALUARE
ETAPA DE EXERSARE (EVALUARE FORMATIVĂ INFORMALĂ). Pe măsură ce elevii exersează abilitățile de ascultare conversațională, ascultați cu atenție, pentru a vedea dacă înțeleg modalitățile eficiente de ascultare. Citiți răspunsurile la întrebările de reflecție din Jurnalul elevului, pentru a vedea ce au învățat elevii despre abilitățile de ascultare conversațională și despre importanța acestora.
ETAPA DE APLICARE (EVALUARE FORMATIVĂ FORMALĂ). Verificați răspunsurile de pe pagina Aplicare din Jurnalul elevului, pentru a evalua cât de bine au putut elevii să folosească abilitățile de ascultare conversațională în afara clasei.
Resurse de aplicare:
Jurnalul elevului, pagina 44
C v
          Aplicare Descrie o conversaţie pe care ai avut-o săptămâna aceasta, în care ai folosit abilităţi de ascultare conversaţională.
Care a fost subiectul discuţiei?
Ce comportamente ai folosit?
Ce întrebări ai adresat?
Cum ai răspuns când cealaltă persoană/celelalte persoane a/au împărtășit cu tine?
Care a fost rezultatul?
44 Capitolul 3
                  DEZVOLTAREA ABILITĂȚILOR EXTRACURRICULARE
Cre󰇪󰈜󰈃ă be󰇳󰈄󰇮 d󰈥󰇷e󰈡󰇧t󰈥! CONSOLIDARE
ETAPA DE EXERSARE. Cereți-le elevilor să creeze benzi desenate în care să-l/o ilustreze pe partenerul său/partenera sa participând la o activitate bazată pe informațiile oferite de el/ea. Acest proces îi va motiva pe elevi să pună mai multe întrebări partenerilor, pentru a-și finaliza benzile desenate.
Joc 󰈧󰇪 󰈦󰈣l!
ETAPA DE APLICARE. Cereți-le elevilor să facă joc de rol pa baza scenetelor scrise în Jurnalul elevului, dar de data aceasta în afara școlii, de exemplu pe o stradă aglomerată, într-o zonă rezidențială sau într-o zonă rurală. Întrebați-i cum s-ar schimba sceneta/jocul de rol în aceste situații.
Pre󰈃󰇮󰈡tă! DEZVOLTARE
ETAPA DE EXERSARE. Cereți-le elevilor să creeze prezentări pe calculator sau pe afișe în care să explice importanța folosirii abilităților de ascultare conversațională. Trebuie să folosească exemple multiple din propria lor experiență sau din alte surse de încredere.
Sc󰇶i󰇪 󰇼󰈡 s󰈛e󰈡󰇧r󰇯u 󰇳󰈢󰇼!
ETAPA DE APLICARE. Cereți-le elevilor să rescrie o parte scenariului din filmul preferat, înlocuind o scenă în care personajul ascultă, cu o altă scenă în care personajul nu ascultă. Permiteți-le elevilor să joace noua scenă cu colegii voluntari. Apoi, întrebați-i care ar fi consecințele neascultării asupra întregii acțiuni a filmului în funcție de acea scenă, în care personajul ar fi trebuit să asculte, dar nu a ascultat.
Reflecţie
Reflectează asupra a ceea ce ai
învăţat în această lecţie despre ABILITATE: comunicarea ascultarea conversaţională.
Lecția 1 49
Ce?
Și ce dacă?
Și acum?

























































   47   48   49   50   51