Page 59 - Demo
P. 59

                                                                                                                                                                                                           Reflecție
Elevii își folosesc Jurnalele, pentru a reflecta individual și împreună cu clasa asupra a ceea ce au învățat în această lecție.
Ce? Care a fost scopul chestionarului pe care l-ai completat?
Resurse de reflecție:
Jurnalul elevului, pagina 51
        Și ce dacă? Și acum?
Ce concluzie poți trage în ceea ce privește clasa ta, pe baza rezultatelor chestionarului?
Care sunt două modalități prin care poți folosi informațiile pentru a îmbunătăți mediul clasei?
                                    A ETAPA DE APLICARE 2 MINUTE
Invitați elevii ca pe parcursul săptămânii viitoare să reflecteze asupra chestionarului despre mediul clasei și să se gândească la feluri în care se pot comporta pentru a îmbunătăți mediul clasei lor. Invitați elevii să completeze pagina Aplicare din Jurnalul elevului ca temă pentru acasă, ca activitate de completare a lecției sau ca discuție pentru ora următoare.
EVALUARE
ETAPA DE EXERSARE (EVALUARE FORMATIVĂ INFORMALĂ). Completarea eficientă a chestionarului și analizarea informațiilor confirmă însușirea abilității de către elevi, în timp ce reflecția lor confirmă înțelegerea conceptului.
ETAPA DE APLICARE (EVALUARE FORMATIVĂ FORMALĂ). Verificați pagina Aplicare din Jurnalul elevului, pentru a determina cât de bine au putut elevii analiza informațiile chestionarului.
Resurse de aplicare:
Jurnalul elevului, pagina 52
Reflectează asupra a ceea ce ai
învăţat în această lecţie despre ABILITĂŢI: implicarea social, controlul evaluarea și îmbunătăţirea mediului
                   Lecţia 4 51
   Aplicare Pe parcursul următoarelor zile, reflectează asupra chestionarului despre mediul clasei și prezintă două sau trei comportamente din clasă care vor îmbunătăţi cooperarea,
Ca elev, am puterea de a schimba mediul clasei noastre. În această săptămână am ajutat la îmbunătăţirea mediului clasei noastre comportându-mă în următoarele feluri:
Comportament: Rezultat:
Comportament: Rezultat:
Comportament: Rezultat:
52 Capitolul 3
colaborarea și incluziunea. Descrie experienţa ta.
              DEZVOLTAREA ABILITĂȚILOR EXTRACURRICULARE
Cre󰇪󰈜󰈃ă un 󰇫󰈦󰇧f󰇯󰈛! CONSOLIDARE
ETAPA DE EXERSARE. Permiteți elevilor să recapituleze informațiile din nou. Puneți-le întrebări în legătură cu informațiile care îi vor ajuta să identifice teme comune. Exemplu: „Conform acestor informații, care sunt unele aspecte pozitive ale mediului clasei noastre?”. Cereți-le elevilor să creeze un alt tip de grafic de informații, diferit de cel folosit anterior.
Cla󰇷󰇮󰈆󰇯că!
ETAPA DE APLICARE. Cereți-le elevilor să caute conexiuni între categorii diferite. Cum afectează o categorie pe cealaltă? De exemplu, dacă unii elevi raportează că alții le adresează apelative jignitoare și că nu se simt în siguranță în clasă, atunci ar putea să fie vorba de hărțuire. Permiteți elevilor să tragă propriile lor concluzii.
Gân󰈧ește-te! DEZVOLTARE
ETAPA DE EXERSARE. Extindeți cunoștințele elevilor cerându-le să se gândească la sondajele politice. Cum știe un lider politic ce doresc alegătorii? Cereți-le elevilor să se gândească la felul cum este creat un astfel de chestionar.
Ca󰇻tă in󰈇󰈢󰈦m󰈜ți󰇮!
ETAPADEEXERSARE. Explorațisite-ulGallupPolling(gallup.com)sau
orice site de sondaje și cereți elevilor să aleagă rezultate ale unor sondaje pe care le consideră interesante. Cereți-le să scrie un paragraf scurt despre rezultate. Paragraful trebuie să răspundă următoarelor întrebări: 1. Care a fost scopul sondajului? 2. Cum a fost administrat sondajul? 3. Care au fost rezultatele sondajului? 4. Observați orice fel de indicii subiective în acest sondaj? Pot fi rezultatele considerate a fi de încredere?
3.4 Reflecţie
impulsurilor clasei.
Care a fost scopul chestionarului pe care l-ai completat?
Ce concluzie despre clasa ta poţi trage pe baza rezultatelor chestionarului?
Care sunt două dintre modalităţile prin care poţi folosi informaţiile, pentru a îmbunătăţi mediul clasei?
      Lecția 4 59
Ce?
Și ce dacă?
Și acum?























































   57   58   59   60   61