Page 6 - Demo
P. 6

                                                                                                                                                                                                                                                                                                 GHIDUL PROFESORULUI
  w
w
w
Cumsãfolositiacestghid - continuare
              3.1.1 Oferirea și obţinerea ascultării conversaţionale
                        l Ce oferi când asculţi cu atenţie? l Ce obţii în schimb?
       Fiecare elev are Jurnalul său.
PAGINA DE REFLECȚIE
include aceleași întrebări de reflecție care se regăsesc
în Ghidul profesorului.
Elevii au loc pentru a scrie răspunsurile în Jurnalul elevului. Pe PAGINA DE APLICARE, completează sau se pregătesc pentru activitatea descrisă în Ghidul profesorului. Unele lecții conțin pagini ale Jurnalului care corespund uneia sau mai multor
etape instrucționale.
Reflecţie
Menţionează trei abilităţi de ascultare
conversaţională.
Cum poţi folosi ascultarea conversaţională pentru a forma relaţii mai solide?
învăţat în această lecţie despre ABILITATE: comunicarea ascultarea conversaţională.
© donatas1205. © 2015 Lions Clubs International Foundation. All rights reserved.
Reflectează asupra a ceea ce ai
PROIECTABILELE se găsesc sub forma fișierelor PDF pe suportul digital de resurse LQ. Pot fi proiectate sau printate și distribuite elevilor. Proiectabilele sunt folosite pentru a stimula discuțiile și pentru a veni în sprijinul instrucțiunilor. Sunt numerotate cu numărul capitolului și al lecției, urmate de un număr care indică etapa corespunzătoare instrucțiunilor din lecție. Numărul 1 indică etapa de Descoperire, numărul 2 indică etapa de Conectare și numărul 3 indică etapa de Exersare. Unele proiectabile sunt folosite în mai multe lecții, astfel că numărul lor indică primul capitol și lecția în care au
fost folosite.
                              Descrie o conversaţie pe care ai avut-o săptămâna aceasta, în care ai folosit abilităţi de ascultare conversaţională.
Care a fost subiectul discuţiei?
Ce comportamente ai folosit?
Ce întrebări ai adresat?
Cum ai răspuns când cealaltă persoană/celelalte persoane a/au împărtășit cu tine?
Aplicare
                                          6 Ghidul profesorului
Cum crezi că aceste abilităţi ale ascultării conversaţionale te vor ajuta ca adult în viitor, într-o bună zi?
            Lecţ
1 43
ţ
i
i
a
a1
  44 Capitolul 3
Care a fost rezultatul?
Vezi capitolul 3, Lectia 1
Activitate de descoperire
Ce?
Și ce dacă?
Și acum?























































   4   5   6   7   8