Page 65 - Demo
P. 65

                                                                                                                                                                                             comunicării interpersonale. Expuneți în clasă Proiectabilul Modalități de a răspunde comportamentelor de hărțuire.
Reflecție
Elevii își folosesc Jurnalele, pentru a reflecta individual și împreună cu clasa asupra a ceea ce au învățat în această lecție.
Resurse de reflecție:
Jurnalul elevului, pagina 58
                                       A
ETAPA DE APLICARE
2 MINUTE
Resurse de aplicare:
Jurnalul elevului, pagina 59
Ce? Și ce dacă?
Care sunt câteva modalități eficiente de a răspunde comportamentelor de hărțuire și situații de non-hărțuire?
De ce este important să răspundem într-un mod pozitiv comportamentelor de hărțuire?
Cum crezi că vor fi folositoare informațiile învățate astăzi altor oameni din comunitatea ta, dacă o împărtășești cu ei? Cum îți vor fi ție folositoare în viitor?
Și acum?
Reflecţie
ABILITĂŢI: comunicarea, rezolvarea conflictelor, a cere ajutorul
Reflectează asupra a ceea ce ai învăţat în această lecţie despre răspunsurile potrivite în caz de hărţuire și situaţiile non-hărţuire.
              Numește câteva modalităţi eficiente de a răspunde comportamentelor de hărţuire și situaţiilor non-hărţuire.
De ce este important să răspundem într-un mod pozitiv comportamentelor de hărţuire?
      Cum crezi că vor fi folositoare informaţiile învăţate astăzi, pentru alţi oameni din comunitatea ta dacă le împărtășești cu ei?
      58 Capitolul 3
   AplicareÎn timpul acestei săptămâni, gândește-te cum să răspunzi comportamentelor de hărţuire și începe să planifici o
campanie de prevenire a hărţuirii. Înainte de a începe, recapitulează mesajele de tipul Ce?, De ce?, Cum? de la Lecţia 3. Răspunde la următoarele întrebări, pentru a începe planificarea.
Cum îi va ajuta campania de prevenire a hărţuirii pe elevii care sunt hărţuiţi?
Ce lecţii ar trebui să conţină campania?
Cum ai putea folosi mesajele Ce?, De ce?, Cum? în campania ta?
Care este modalitatea prin care campania ta să iasă în evidenţă, faţă de alte campanii de prevenire a hărţuirii pe care le-ai văzut?
Lecţia 6 59
              Spuneți-le elevilor ca, pe parcursul acestei săptămâni, să se gândească cum să răspundă comportamentelor de hărțuire și să înceapă să planifice o campanie de prevenire a hărțuirii. Cereți-le să recapituleze mesajele de tipul Ce?, De ce?, Cum? de la Lecția 3 înainte de a începe campania. Invitați elevii să completeze pagina Aplicare din Jurnalul elevului ca temă pentru acasă, ca activitate de completare a lecției sau ca discuție pentru ora următoare.
EVALUARE
ETAPA DE EXERSARE (EVALUARE FORMATIVĂ INFORMALĂ). Evaluați cât de bine înțeleg elevii modalitățile diferite de a răspunde comportamentelor de hărțuire și cât de bine înțeleg ideea că fiecare răspuns poate avea un rezultat diferit. Folosiți corecțiile și explicațiile lor pentru a evalua gradul de îmbunătățire a înțelegerii lor în ceea ce privește cele cinci răspunsuri.
ETAPA DE APLICARE (EVALUARE FORMATIVĂ FORMALĂ). Verificați pagina Aplicare din Jurnalul elevului pentru a determina gradul de înțelegere a fiecărui elev și felul în care a fost conceput planul pentru campania de prevenire a hărțuirii.
  DEZVOLTAREA ABILITĂȚILOR EXTRACURRICULARE
Joc 󰈧󰇪 󰈦󰈣l! CONSOLIDARE
ETAPA DE EXERSARE. Dacă elevii au nevoie de exersare suplimentară în ceea ce privește răspunsurile pentru comportamente de hărțuire, formați grupuri mici și cereți-le să aleagă o situație și un răspuns de la Lecția 6, de pe pagina Exersare din Jurnalul elevului și să facă joc de rol în fața clasei.
Cre󰇪󰈜󰈃ă un 󰇧󰈇󰇯ș!
ETAPA DE APLICARE. Cereți-le elevilor să creeze un afiș pentru a face reclamă campaniei de prevenire a hărțuirii care să conțină numele campaniei, să introducă tema și să rezume informațiile importante pe care plănuiesc să le împărtășească. Elevii ar trebui să creeze, de asemenea, un logo potrivit campaniei.
Anu󰇳ță! DEZVOLTARE
ETAPA DE EXERSARE. Cereți-le elevilor ca în cadrul grupurilor să pregătească un anunț de interes public care învață elevii mai mici cum să identifice și să răspundă comportamentelor de hărțuire. Elevii pot folosi statistici sau experiențe personale pentru a face mesajul cunoscut. Dacă e posibil, faceți aranjamentele necesare ca anunțul să fie citit la radioul școlii, în pauze sau înaintea unei întâlniri cu toți elevii școlii.
Cre󰇪󰈜󰈃ă o b󰇶󰈢șură!
ETAPA DE APLICARE. Cereți-le elevilor să caute statistici pe tema hărțuirii, pentru a sprijini campania lor de prevenire a hărțuirii și să le integreze într-o broșură. Încurajați elevii să fie creativi atunci când creează broșurile respective.
      Lecția 6 65
Ce?
Și ce dacă?
Și acum?





















































   63   64   65   66   67