Page 97 - Demo
P. 97

                                                                                                                                                                                       talent, o abilitate sau un interes al partenerului. Rezumați lecția spunând elevilor că folosirea metodei interviului pentru a recunoaște talente, abilități și interese îi ajută să știe cu ce pot contribui la un proiect de învățare prin servicii în folosul comunității și informează clasa despre gama largă de talente, abilități și interese care vor contribui la succesul proiectului.
Reflecție
Elevii reflectează individual și împreună cu clasa la ceea ce au învățat în această lecție folosindu-și Jurnalele personale.
Resurse de reflecție:
Jurnalul elevului, pagina 87
Resurse de aplicare:
Jurnalul elevului, pagina 88
    5.2 Reflecţie ABILITĂŢI: comunicarea, lucrul
în echipă, rezolvarea problemei,
recunoașterea pactelor tari
Reflectează asupra a ceea ce ai
învățat în această lecție despre cum pot contribui în mod pozitiv talentele, abilitățile și interesele altora la un proiect de servicii în folosul comunității.
                 Care sunt modalităţile de a încorpora abilităţile metodei interviului în alegerea unui proiect de învăţare prin servicii în folosul comunităţii?
Cum va ajuta proiectul diversitatea talentelor, abilităţilor și intereselor fiecărui membru al grupului?
Cum ai putea folosi abilităţile metodei interviului, pentru a afla mai multe despre colegii tăi de clasă și cu ce pot contribui aceștia la proiect?
Lecţia 2 87
                                                       Ce?
 Care sunt modalitățile de a încorpora abilitățile metodei interviului în alegerea unui proiect de învățare prin servicii în folosul comunității?
 Și ce dacă?
 Cum va ajuta proiectul diversitatea talentelor, a abilităților și a intereselor fiecărui membru al grupului?
 Și acum?
Cum ai putea folosi abilitățile metodei interviului pentru a afla mai multe despre colegii tăi de clasă și cu ce pot contribui aceștia la proiect?
   Aplicare Pe parcursul săptămânii viitoare reflectează asupra a ceea ce ai învăţat despre tine în procesul de intervievare și descrie mai jos
Ce talente, abilităţi sau interese au identificat colegii tăi, în ceea ce te privește? Ai fost surprins(ă) de vreunul/vreuna dintre ele? De ce, de ce nu?
Cum te-ai simţit în legătură cu talentele, abilităţile sau interesele identificate de colegii tăi?
Descrie o situaţie în care crezi că ai folosit unul/una dintre talentele, abilităţile sau interesele tale.
Cum poţi folosi 1-2 talente/abilităţi/interese, atunci când realizezi un proiect?
88 Capitolul 5
reflecțiile tale.
          A EtApA dE ApliCArE 2 Minute
Cereți-le elevilor ca pe parcursul săptămânii viitoare să reflecteze asupra talentelor, a abilităților și a intereselor pe care le-au împărtășit în timpul interviului. Invitați elevii să completeze pagina Aplicare din Jurnalul elevului ca temă pentru acasă, ca activitate de completare a lecției sau ca discuție pentru ora următoare.
EVALUARE
EtApA dE EXErSArE (EvaluarE Formativă inFormală). Observați cât de bine își prezintă elevii talentele, abilitățile și interesele și apoi gândiți-vă la modalitățile prin care acestea pot fi de folos grupului.
EtApA dE ApliCArE (EvaluarE Formativă Formală). Citiți pagina Aplicare din Jurnalul elevului pentru a evalua cât de bine pot elevii recunoaște talentele, abilitățile și interesele în ceea ce-i privește pe ei și pe colegii lor.
   Dezvoltarea abilităților extracurriculare
Identifică! coNSoliDare
etaPa De exerSare. Cereți-le elevilor să aleagă un sport și să identifice rolurile fiecărui membru al echipei. De exemplu, de ce abilități are nevoie cel care prinde mingea la baseball sau fundașul dintr-o echipă de fotbal. Cereți-le să deseneze o schiță a poziției și să scrie sub ea talentele, abilitățile și interesele necesare.
Joc de rol!
Încearcă ceva nou!
Dezvoltare
etaPa De aPlicare. Cereți-le elevilor să scrie o scenetă scurtă care demonstrează diferența dintre talent, abilitate și interes. Încurajați-i să facă joc de rol!
etaPa De exerSare. Unele talente, abilități și interese par a fi înnăscute, dar altele pot fi dezvoltate. Cereți-le elevilor să ia în considerare o abilitate pe care ar vrea să o dezvolte, cum ar fi învățarea unei limbi străine. Cereți-le să se gândească la cum această abilitate se potrivește cu alte abilități pe care le au și cum pot ele să sprijine încercarea unui nou talent, abilitate sau interes.
Ajută!
etaPa De aPlicare. Cereți-le elevilor să-și folosească talentele, abilitățile și interesele pe care nu s-ar fi gândit că le au pentru a planifica un proiect mic care ar fi benefic clasei sau școlii lor, cum ar fi organizarea unui eveniment de donare de cărți pentru clasă. Cereți-le să prezinte fiecare pas al planului, folosind ceea ce au învățat despre ei înșiși.
Lecția 2 97
Ce?
Și ce dacă?
Și acum?



















































   95   96   97   98   99