Page 100 - Abilităţi pentru dezvoltare - Ghidul profesorului: clasa pregătitoare
P. 100

  Reflecție Care este proiectul de învățare prin servicii Care? în folosul comunității, pe care l-ai putea face pentru a-i ajuta pe cei din clasa ta sau din              școală?      Desenează ideea ta!            Lecția 3 67 Ce?  Ce proiect de învățare prin servicii în folosul comunității ai putea face pentru a-i ajuta pe cei din clasa ta sau din școală ?  Și ce dacă? Cum crezi că i-ar influența pe ceilalți acest serviciu? De ce crezi acest lucru?  Și acum?   Cum crezi că te poți gândi la idei pentru un serviciu asemănător pentru acasă? Cum poți tu și membrii familiei tale să-i ajutați pe alții?    Joacă un rol! CONSOLIDARE      ETAPA DE EXERSARE. Cereți copiilor să folosească păpuși, pentru a împărtăși ideile lor pentru un proiect de învățare prin servicii în folosul comunității, în cadrul grupurilor mici. În timp ce vorbesc în locul păpușilor, copiii explică cum funcționează soluția lor, pentru a rezolva problema din clasă sau din școală. Împărtășește idei! ETAPA DE APLICARE. Când sosește momentul ca elevii să împărtășească membrilor familiei ideile lor pentru un proiect de învățare prin servicii în folosul comunității, organizați o activitate de „aruncare a mingii”. Când un copil prinde mingea, el/ea împărtășește cu ceilalți ideea membrului familiei. Apoi aruncă mingea altui copil și se așază pe scaunn.        Ia notițe! DEZVOLTARE      ETAPA DE EXERSARE. Ghidați copiii să creeze o listă care să conțină toate ideile lor pentru un proiect de învățare prin servicii în folosul comunității pentru clasă sau școală, dictându-vă ideile. Data viitoare când există oportunitatea de a plănui un proiect de învățare prin servicii în folosul comunității vor avea deja destule idei din care să aleagă. Prezintă! ETAPADEAPLICARE. Cerețicopiilorsăcombineideilelorpentruunproiect de învățare prin servicii în folosul comunității, cu cele ale membrilor familiei, pentru a crea o prezentare pentru directorul școlii. Un consilier educativ ar putea folosi aceste idei pentru a organiza un proiect de învățare prin servicii în folosul comunității la nivel de școală.       Resurse de reflecție: pagina 67 din Jurnalul elevului ÎNTREBAȚI: Ce credeți că puteți învăța făcând acest tip de proiecte împreună cu colegii voștri? Rezumați lecția, spunând copiilor că astăzi au asimilat apitudinea de a da/cere jutorul. reflecție Copiii își folosesc Jurnalele, pentru a reflecta individual și împreună cu clasa asupra a ceea ce au învățat în această lecție. A ETAPA DE APLICARE 5 minute Dați fiecărui copil o cópie a fișei de lucru pentru Conexiunea cu familia, numită Idei pentru un proiect de învățare prin servicii în folosul comunității. Ajutați copiii să menționeze două idei pentru un proiect de învățare prin servicii în folosul comunității, la care s-au gândit în timpul activității de Exersare. Spuneți-le copiilor să discute acestei idei cu un membru al familiei și apoi să lucreze împreună, pentru a găsi idei suplimentare. Spuneți-le, de asemenea, că vor folosi aceste idei pentru a selecta un proiect. Dați-le fișele de lucru acasă, pentru a fi terminate împreună cu un membru al familiei, înainte de următoarea lecție Lions Quest. Invitați copiii să împărtășească cu clasa, în ora următoare, ceea ce au lucrat acasă, demonstrând astfel aplicarea abilității. EvalUarE ETAPA DE EXERSARE (EvaluarE Formativă inFormală). Folosiți pagina Exersare din Jurnalul elevului, pentru a evalua cât de bine pot copiii să identifice nevoile clasei sau ale școlii precum și soluțiile pentru ele. ETAPA DE APLICARE (EvaluarE Formativă Formală). Citiți fișele de lucru pentru Conexiunea cu familia, pentru a evalua noile idei pentru un proiect de învățare prin servicii în folosul comunității la care copiii s-au gândit acasă.       DEzvoltarEa abIlItăȚIlor ExtraCUrrICUlarE 100 Capitolul 5 


































































































   98   99   100   101   102