Page 119 - Abilităţi pentru dezvoltare - Ghidul profesorului: clasa pregătitoare
P. 119

Reflecție Copiii își folosesc Jurnalele, pentru a reflecta individual și împreună cu clasa asupra a ceea ce au învățat în această lecție. A ETAPA DE APlICARE 5 minute Explicați că, făcând parte din familie, copiii joacă multe roluri. De exemplu, fiecare copil poate fi un fiu sau o fiică pentru un părinte sau un frate sau o soră pentru frații/surorile lui/ ei. Copiii pot fi, de asemenea, nepoți sau verișori. Dați fiecărui elev o cÓpie a fișei de lucru pentru Conexiunea cu familia numită Familia mea. Cereți fiecărui copil să menționeze membrii familiei unui partener și să spună ce rol are el/ea pentru fiecare dintre ei. Apoi cereți-le să scrie pe fișa de lucru doi membri ai familiei și rolul pe care îl are el/ea pentru ei. Permiteți copiilor care nu știu să scrie încă să dicteze răspunsurile. Dați-le fișele de lucru acasă, pentru a fi terminate împreună cu un membru al familiei, înainte de următoarea lecție Lions Quest. Invitați copiii să împărtășească cu clasa, în ora următoare, ceea ce au lucrat acasă, demonstrând astfel aplicarea abilității. EVALUARE ETAPA DE EXERSARE (EvaluarE Formativă inFormală). Verificați pagina Exersare din Jurnalul elevului, pentru a vedea cât de bine pot numi copiii activitățile pe care le fac cu familiile lor. ETAPA DE APlICARE (EvaluarE Formativă Formală). Observați cât de bine pot copiii să identifice rolurile lor în cadrul familiei și cum diferă rolurile lor față de membrii adulți ai familiei. DEzVoLtAREA AbILItățILoR ExtRACURRICULARE  Ce?  Ce este familia?  și ce dacă? Ce ai învățat despre activitățile distractive cu familia?  și acum?   Ce activitate făcută de colegii tăi ai vrea să faci cu familia ta?        Resurse de reflecție: pagina 78 din Jurnalul elevului    Reflecție  Ce? Ce înseamnă familia?           78 Capitolul 6 Desenează familia ta.     Lecția 1 119   Organizează! CONSOLIDARE     ETAPA DE EXERSARE. organizați o activitate în care copiii să se plimbe spre diferite părți ale sălii, depinzând de anumite caracteristici ale activității pe care au desenat-o. de exemplu, direcționați-i pe cei care au desenat activități care au loc în interior să se îndrepte spre o anumită parte a clasei, în timp ce copiii care au desenat activități care au loc în exterior să se îndrepte spre partea opusă a sălii. Fă cunoștință! ETAPA DE APLICARE. cereți copiilor să folosească portretele familiei, pentru a le face cunoștință noului partener sau ursulețului Q cu membrii familiei.       Creează un colaj! DEZVOLTARE     ETAPA DE EXERSARE. faceți cópii ale desenelor activităților din Jurnalul elevului. invitați copiii să creeze un colaj al clasei, care să conțină activitățile preferate care au loc în afara școlii. Vânătoare de activități ETAPA DE EXERSARE. cereți copiilor să participe la o „vânătoare de activități” pe care ei sau membrii familiei le preferă. ar putea găsi o imagine a unor oameni care practică un sport sau o piatră pe care să o plaseze în grădină. cereți copiilor să aducă în clasă un obiect pe care l-au găsit în timpul „vânătorii de activități” pentru a-l arăta clasei.        


































































































   117   118   119   120   121