Page 24 - Abilităţi pentru dezvoltare - Ghidul profesorului: clasa pregătitoare
P. 24

  Resurse de reflecție: pagina 14 din Jurnalul elevului   Reflecție  Ce ai în comun cu alt(ă) coleg(ă) de clasă? Ce? Desenează ce ai în comun cu altcineva din clasă.                             14 Capitolul 2 DEzVoLTAREA AbILITățILo Reflecție Copiii își folosesc Jurnalele, pentru a reflecta individual și împreună cu clasa asupra a ceea ce au învățat în această lecție. a etapa de apliCare 5 mInuTE Îndemnați copiii să se gândească cum ar fi dacă tuturor din clasă le-ar plăcea să citească aceeași carte, le-ar plăcea aceleași culori, ar face aceleași lucruri și ar prefera aceleași tipuri de mâncare. Subliniați faptul că acest lucru ar face ziua plictisitoare și ar putea, de asemnea, cauza probleme în clasă. Începeți fișa de lucru pentru Conexiunea cu familia numită ce îi face pe membrii familiei tale speciali? Cereți-le copiilor să deseneze fiecare membru al familiei pentru a arăta ce îi face speciali. Dați-le fișele de lucru acasă pentru a fi terminate împreună cu un membru al familiei, înainte de următoarea lecție Lions Quest. Invitați copiii să împărtășească cu clasa, în ora următoare, ceea ce au lucrat acasă, demonstrând astfel aplicarea abilității. EVALUARE etapa de eXersare (EVALUARE FORMATIVĂ InFORMALĂ). Observați dacă elevii pot identifica detalii care îi fac unici. etapa de apliCare (EVALUARE FORMATIVĂ FORMALĂ). Evaluați înțelegerea conceptelor „unic” și „special”, folosind desenele copiilor de pe fișa de lucru pentru Conexiunea cu familia. R ExTRACURRICULARE  Ce? Ce ai în comun cu alt(ă) coleg(ă) de clasă? Și ce dacă? Ce ai aflat nou despre tine în timpul aceastei lecții? Și acum? De ce crezi că este important să știi că toată lumea este unică? De ce crezi că este important să știi că există similarități între mulți oameni?             Gesticulează! CONSOLIDARE      ETAPA DE EXERSARE. Creați un gest al mâinii care să semnifice cuvântul „unic”. Cereți copiilor să facă respectivul gest când își aud partenerul descriind ceva unic. Scrie! ETAPA DE APLICARE. Cereți copiilor să scrie sub poza lor un cuvânt care îi face unici.        Împărtășește!! DEZVOLTARE      ETAPA DE EXERSARE. Permiteți perechilor care termină mai repede să împărtășească răspunsurile lor într-un grup de patru copii. Încurajați ceilalți membri ai noului grup să identifice similarități și diferențe. Ia un interviu! ETAPA DE APLICARE. Cereți copiilor să ia interviuri mai multor membri ai familiei.     24 Capitolul 2  


































































































   22   23   24   25   26