Page 30 - Abilităţi pentru dezvoltare - Ghidul profesorului: clasa pregătitoare
P. 30

  Resurse de reflecție: pagina 19 din Jurnalul elevului   Reflecție Ce anume poate face un/o coleg(ă) de clasă pe Ce? care îl/o poți face și tu? Desenează-te pe tine făcând ceva ce unul/una dintre colegii/colegele tale pot face bine. Lecția 3 19              Reflecție Copiii își folosesc Jurnalele, pentru a reflecta individual și împreună cu clasa asupra a ceea ce au învățat în această lecție. a etapa de apliCare 5 mInuTE Explicați că, dicutând despre lucrurile/activitățile pe care le pot face bine, este o modalitate bună de a cunoaște oamenii mai bine. Începeți fișa de lucru pentru Conexiunea cu familia numită persoana minunată din familia mea. Cereți-le copiilor să deseneze un lucru/o activitate pe care un membru al familiei îl/o face bine. Acasă copiii pot discuta cu membrul respectiv al familiei despre ceea ce face el/ea bine. Cereți-le copiilor să termine desenul în urma conversației. Dați-le fișele de lucru acasă, pentru a fi terminate împreună cu un membru al familiei înainte de următoarea lecție Lions Quest. Invitați copiii să împărtășească cu clasa, în ora următoare, ceea ce au lucrat acasă demonstrând astfel aplicarea abilității. EVALUARE etapa de eXersare (EVALUARE FORMATIVĂ InFORMALĂ). Folosiți pagina Exersare din Jurnalul elevului, pentru a evalua cât de bine pot copiii să recunoască și să descrie lucrurile/activitățile pe care le pot face bine. etapa de apliCare (EVALUARE FORMATIVĂ FORMALĂ). Observați desenele copiilor, pentru a evalua dacă pot recunoaște și descrie ceea ce poate face bine un membru al familiei.  Ce? Ce anume poate face un/o coleg(ă) de clasă pe care îl/o poți face și tu? Și ce dacă? Ce ai învățat nou astăzi? Și acum? De ce crezi că este bine să știm ce putem face? De ce crezi că este bine să știm ce pot face colegii de clasă?            DEzVoLTAREA AbILITățILoR ExTRACURRICULARE   Joc de rol! CONSOLIDARE     ETAPA DE EXERSARE. Încurajați copiii să mimeze abilitatea sau pasiunea aleasă în timp ce cântă versurile. De exemplu, se pot preface că sapă sau se cațără pe bară. Gândește-te! ETAPA DE APLICARE. Cereți copiilor să se gândească la trei cuvinte care descriu abilitatea sau pasiunea aleasă. Invitați-i să le împărtășească cu un/o coleg(ă).       Discută! DEZVOLTARE     ETAPA DE APLICARE. Invitați copiii să vorbească despre abilitățile sau pasiunile unei persoane din afara clasei. Amintește-ți! ETAPA DE APLICARE. Încurajați copiii să se gândească și să scrie cuvinte sau să deseneze imagini care să le amintească de întrebările pe care le au pentru membrul familiei.     30 Capitolul 2  


































































































   28   29   30   31   32