Page 6 - Demo
P. 6
GHIDUL PROFESORULUI
w
w
w
Cumsãfolositiacestghid - continuare
PROIECTABILELE se găsesc sub forma fișierelor PDF pe suportul digital de resurse LQ. Pot fi proiectate sau printate și distribuite elevilor. Proiectabilele sunt folosite pentru a stimula discuțiile și pentru a veni în sprijinul instrucțiunilor. Sunt numerotate cu numărul capitolului și al lecției, urmate de un număr care indică etapa corespunzătoare instrucțiunilor din lecție. Numărul 1 indică etapa de Descoperire, numărul 2 indică etapa de Conectare și numărul 3 indică etapa de Exersare. Unele proiectabile sunt folosite în mai multe lecții, astfel că numărul lor indică primul capitol și lecția în care au
fost folosite.
3.1.2
Semaforul ascultării
Stop!
Fii atent!
Ascultă!
© SerhioGrey. © JohannesK. © 2015 Lions Clubs International Foundation. All rights reserved.
Fiecare elev are Jurnalul său.
PAGINA DE REFLECȚIE
include aceleași întrebări de reflecție care se regăsesc
în Ghidul profesorului.
Elevii au loc pentru a scrie răspunsurile în Jurnalul elevului. Pe PAGINA DE APLICARE, completează sau se pregătesc pentru activitatea descrisă în Ghidul profesorului. Unele lecții conțin pagini ale Jurnalului care corespund uneia sau mai multor
etape instrucționale.
Reflecție
ABILITATE: comunicarea
Folosește cuvinte și desene pentru a reflecta asupra a ceea ce ai învățat în această lecție despre ascultare.
Ce înseamnă să asculți?
Ce faci când asculți?
Cine ai vrea să te vadă că ești un/o bun(ă) ascultător/ ascultătoare?
Aplicare În următoarele 24 de ore, gândește-te la Semaforul ascultării. Ce semnifică fiecare culoare a Semaforului
ascultării? Cum crezi că te ajută fiecare culoare să-ți amintești să asculți cu atenție? Scrie cuvinte pentru fiecare culoare pe spațiile de mai jos.
Semaforul ascultării
Termină această propoziție.
Voi folosi Semaforul ascultării pentru a ....
L
5
Le
e
c
c
ț
ț
i
i
a
a
1
14
4
5
6 Ghidul profesorului
46 Capitolul 3
Vezi capitolul 3, Lectia 1
Activitate de conectare
Ce?
Și ce dacă?
Și acum?
© SerhioGrey.

