Page 72 - Demo
P. 72
Resurse de reflecție:
Jurnalul elevului, pagina 64
Reflecție
Copiii exersează identificarea organelor corpului
Invitați copiii să coloreze cele cinci organe ale corpului, pe pagina Exersare, și apoi să lipească cu bandă adezivă foaia de bluzele lor. Apoi, cereți perechilor
să identifice cele cinci organe ale corpului și să explice funcțiile lor. După ce colorează pagina și o lipesc de bluzele lor, cereți perechilor să stea față în față. Cereți-le să facă cu rândul pentru a arăta organele pe pagina partenerului și
să identifice atât organele cât și funcțiile lor. După ce activitatea s-a încheiat, rezumați lecția, amintind copiilor că astăzi au învățat cele cinci organe mari ale corpului și funcțiile lor.
Reflecție
Copiii își folosesc Jurnalele, pentru a reflecta individual și împreună cu clasa asupra a ceea ce au învățat în această lecție.
Reflectează asupra a ceea ce ai învățat în această lecție despre cele cinci organe mari ale corpului.
Care sunt cele cinci organe mari ale corpului?
Cum te simți știind că organele tale funcționează lucrând toate împreună?
Ce poți face pentru a te asigura că organele continuă să funcționeze bine?
Ce?
Și ce dacă?
Și acum?
64 Capitolul 4
Ce? Și ce dacă? Și acum?
Care sunt cele cinci organe mari ale corpului?
Cum te simţi știind că organele tale funcţionează lucrând toate împreună? Ce poţi face pentru a te asigura că organele continuă să funcţioneze bine?
Resurse de aplicare:
Jurnalul elevului, pagina 65
Aplicare În următoarele 24 de ore, reflectează asupra operei de artă pe care ai studiat-o. Răspunde la întrebările de mai jos. Caută exemple de imagini ale corpului uman
A
ETAPA DE APLICARE
5 MINUTE
ale artistului săptămâna aceasta.
Cum se asemănau imaginile corpului uman ale artistului?
Cum se diferențiau imaginile corpului uman ale artistului?
Care imagine ți-a plăcut cel mai mult? De ce?
Pregătiți niște cărți de artă, imagini/picturi ale corpului de diferiți artiști și alte materiale de referință pentru a le da copiilor acasă. Permiteți-le elevilor să facă cópii ale acestora acasă. Spuneți-le să compare imagini/picturi și să răspundă la întrebările de pe pagina Aplicare din Jurnalul elevului ca temă pentru acasă, ca activitate de completare a lecției sau ca discuție pentru ora următoare.
EVALUARE
ETAPA DE EXERSARE (EVALUARE FORMATIVĂ INFORMALĂ). Copiii exersează identificarea celor cinci organe mari ale corpului. Observați dacă identifică fiecare organ și dacă înțeleg și descriu funcțiile lor.
ETAPA DE APLICARE (EVALUARE FORMATIVĂ FORMALĂ). Verificați răspunsurile din Jurnalul elevului, pentru a determina cât de bine pot ei să identifice similaritățile și diferențele din imaginile/picturile artiștilor și cât de bine argumentează care portretizare le-a plăcut cel mai mult și de ce.
Lecția 1 65
DEZVOLTAREA ABILITĂȚILOR EXTRACURRICULARE
Deseneazã! CONSOLIDARE
ETAPA DE APLICARE. Invitați copiii să traseze conturul uneia dintre mâini pe o coală de hârtie albă. Încurajați-i să-și examineze mâna cu atenție și să includă toate caracteristicile pe care le are mâna, precum pistrui, unghii sau cicatrici. Apoi expuneți desenele unele lângă altele și cereți-le copiilor să reflecteze asupra similarităților și diferențelor pe care le văd.
Scrie o poezie!
ETAPA DE APLICARE. Cereți-le copiilor să lucreze în perechi, pentru a crea un acrostih pentru unul din cele cinci organe studiate, folosind literele cuvântului ca început de propoziție care să descrie organul respectiv și funcțiile sale. Cereți-le perechilor să împărtășească cu clasa poeziile lor.
Creeazã un cântec! DEZVOLTARE
ETAPA DE APLICARE. Invitați perechile să creeze un cântec despre cele cinci organe ale corpului. Încurajați-i să identifice cele cinci organe și funcțiile lor. Apoi cereți-le voluntarilor să cânte cântecele în clasă.
Studiazã!
ETAPA DE APLICARE. Creați un colț la care copiii pot ajunge în timpul orei. Includeți un afiș sau imagini care să reprezinte interiorul corpului uman, cărți pentru copii despre corpul uman și informații despre cum să ne menținem sănătoși (de exemplu materiale despre o hrană sănătoasă). Încurajați copiii să găsească informații despre organele corpului învățate, pe care nu le știau înainte și să scrie o propoziție pe care să o arate celorlalți.
72 Capitolul 4

