Page 13 - Demo
P. 13

INTRODUCERE
Lunile următoare vor marca tranziții continue pentru toţi cei din comunitățile școlare, pe măsură ce se pregătesc pentru un nou an școlar care oferă noi tipuri de relații, învățare și acțiuni. Tranziția poate aduce emoție, anxietate, îngrijorare și alte sentimente complexe, deoarece elevii se întreabă cum vor reveni în sălile de clasă, anticipează reîntâlnirea cu colegii și profesorii, și așteaptă cu nerăbdare să se implice (în persoană) în medii de învățare favorabile. De asemenea, în aceste momente, cadrele didactice trebuie
să insufle în mod intenționat și susținut siguranța emoțională și fizică și un sentiment de apartenență în toată comunitatea școlară.
Implementarea SEL de înaltă calitate oferă elevilor și adulților o oportunitate de a continua cultivarea abilităților critice - cum ar fi empatia și compasiunea, auto-controlul, managementul stresului, comunicarea, colaborarea – de care ei vor avea nevoie să își gestioneze experiențele din timpul pandemiei. De asemenea, SEL poate ajuta cadrele didactice să reflecte asupra modului în care această experiență ne-a conturat înțelegerea despre ce anume și cum predăm în școli, precum și asupra condițiilor care susțin în totalitate și în mod echitabil învățarea elevilor.
Ținând seama de posibilitatea închiderilor intermitente ale școlilor, sau a altor modificări ce pot apărea în anii următori, re-adaptarea la școală este, cel mai probabil, un proces pe termen lung care va necesita o abordare susținută pentru a se asigura faptul că toți elevii, familiile și personalul se bucură de relațiile, resursele și sprijinul de care au nevoie pentru a prospera. Încurajăm liderii școlilor, cu sprijinul instituțiilor administrative locale şi județene, să elaboreze planuri pentru nevoile imediate, începând totodată să se
gândească la modul în care pot susține SEL în această perioadă mai îndelungată.
MULŢUMIRI
Membrii CASEL sunt recunoscători pentru perspectivele și parteneriatul în gândire din partea următoarelor organizații, cu care colaborează, de asemenea, ca resursă adițională, pentru recomandări, resurse și instrumente suplimentare în scopul de a-i ajuta pe liderii școlilor să sprijine și să susțină SEL în timpul, și dincolo de pandemie:
AASA – Asociația Intendenților Școlari (the School Superintendents Association), Institutele Americane de Cercetare (American Institutes of Research), Asociația Consilierilor Școlilor Americane (American School Counselors Association), Școlile Publice din Arlington, Rețeaua de Construire a Mediilor Echitabile de Învățare (Building Equitable Learning Environments Network), Corporația Carnegie din New York, Comitetul Administratorilor de Progame CASEL (CASEL Board Program Committee), Inițiativa CASEL de Colaborare a Districtelor (CASEL Collaborating Districts Initiative), Inițiativa CASEL de Colaborare a Statelor (CASEL Collaborating States Initiative), Lideri pentru Schimbare (Chiefs for Change), Consiliul Administratorilor Şcolilor de Stat (Council of Chief State School Officers), Forumul de Investiții pentru
Tineri (Forum For Youth Investment), Fundația Bill & Melinda Gates, Institutul de Politici de Învățare (Learning Policy Institute), Asociația Națională a Directorilor Şcolii Primare (National Association of Secondary School Principals), Asociația Națională a Psihologilor Şcolari (National Association of School Psychologists), Asociația Națională a Directorilor Şcolii Gimnaziale (National Association of Secondary School Principals ), Proiectul de Echitate Națională (National Equity Project), Asociaţia Naţională a Administratorilor Şcolari (National School Boards Aaaociation), Asociaţia de Evaluare Northwest (Northwest Evaluation Associatio), PERTS, Fundaţia Raikes, Transformarea Educaţiei (Transforming Education), Institultul de Politici de Învățare în urma Traumelor (Trauma Learning Policy Institute), Recuperarea copiilor (Turnaround for Children), Universitatea din California - Los Angeles, Consorţiul pentru Cercetare Şcolară al Universităţii din Chicago (University of Chicago Consortium on School Research), Fundaţia The Wallace și X-SEL Labs.
GHID INIŢIAL DE ECHILIBRARE A CAPACITĂŢII DE ÎNVĂŢARE SOCIALĂ ŞI EMOŢIONALĂ PE MĂSURĂ CE VĂ PREGĂTIŢI SĂ REDESCHIDEŢI COMUNITATEA ŞCOLARĂ
     13 © 2020 CASEL All Rights Reserved
 






















































































   9   10   11   12   13